اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

ایا پودر فیکس ضرر دارد؟

امروزه دست خوش تغییرات بسیاری شده است و انواع زیادی از ابزاراهای آرایشی روانه بازار شده که یکی از کاربردی ترین آنها پودر فیکس یا فیکساتور است. سوالاتی که پیش می آید این است که پودر فیکس چیست؟ چه کاربردی دارد؟ چند نوع فیکساتور داریم؟ مزایا و معایب این پودر چیست؟ در پاسخی کوتاه می‌توان گفت، پودر فیکس وسیله ای برای تثبیت آرایش است که در ادامه به صورت کامل با آن آشنا خواهید شد. پودر فیکس یکی از انواع پودرها است و برای تثبیت ساختن آرایش به کار می رود. معمولا استفاده از این محصول بعد از کانسیلرها و فاندیشن ها است. حالت این ابزار آرایشی پودری است و کمی شبیه به پودر پنکک است منتهی نسبت به آن شل تر و قوام کمتری دارد. این پودر میتواند در شکل ها و رنگ های متنوع دیگری نیز ارائه شود. برای اینکه بیشتر در این زمینه اطلاعات کسب کنید، تا انتها همراه رز سفید باشید.

Is fix powder harmful

کاربرد پودر فیکس چیست؟

کاربرد اصلی پودر فیکس را میتوان در تثبیت سازی لوازم آرایشی مانند کرم پودر، کانسیلر، پرایمر و پنکک برای پوست دانست. این محصول به جمع شدن چربی پوست کمک زیادی می کند و باعث می شود که چهره شما یکدست و صاف دیده شود در نهایت نوعی پوشش سالم و بی نقص را به شما هدیه می دهد.

انواع فیکساتورها را بشناسیم

فیکساتورهایی که در فروشگاه ها برای مشتریان عرضه می شوند در شکل های متنوع قرار دارند. اگر بخواهیم آنها را از نظر ساختاری دسته بندی کنیم به دو حالت پودری و اسپری قرار دارند. افراد مبتدی میتوانند برای شروع از فیکساتورهای اسپری استفاده کنند. همچنین فیکس کننده از نظر نوع پوستی به دسته های فیکساتور مناسب پوست چرب، مناسب پوست خشک و نرمال دسته بندی می شوند. شما میتوانید با در نظر گرفتن نوع پوستتان انتخابی ایده آل داشته باشید. فیکساتورها از نظر نوع رنگدانه ای به دو دسته رنگ دار و بی رنگ دسته بندی می شوند. برای مشاهده و خرید انواع فیکساتور، می‌توانید به دسته بندی در فروشگاه اینترنتی رز سفید مراجعه کنید.

نحوه استفاده از اسپری و پودر فیکس چگونه است؟

پودر فیکس را میتوانید در زمان آرایش کردن استفاده کنید. درست وقتی که زیرسازی پوست را تمام کرده اید. بهترین وقت برای استفاده از پودر فیکس است. در اصل زمانی که کرم پودر و کانسیلر را روی پوستتان اعمال کردید میتوانید از پودر فیکس استفاده نمایید. در این زمان به خوبی میتوانید پایداری کانسیلر و کرم پودر را بر پوست افزایش دهید. در این مرحله میزان شفافیت پوستتان تا حدی کاهش پیدا می کند و شکل ماتی به خودش می گیرد. برای اینکه بتوانید پودر فیکس را به خوبی بر پوستتان اعمال کنید از براش آرایشی مرغوب و باکیفیت استفاده کنید. برای اعمال فیکساتور پودری مقدار کمی از پودر را با براش مخصوص بردارید و پودر به دقت بر تمام نواحی صورت خودتان به صورت ضربه ای پخش نمایید. در نهایت حدود 7-8 دقیقه صبر کنید تا پودر بر پوستتان فید بماند. این کار به دوام و ماندگاری آرایش شما کمک میکند.

نکته مهم: بهترین نقاط برای استفاده از پودر فیکس مواردی مانند زیر چشم، خط خنده، چانه، بینی و پیشانی است. زیرا میزان به هم ریختگی آرایش و محو شدن آن در این نقاط بیشتر است.

نحوه استفاده از پودر فیکس آرایش

اسپری فیکساتور را هم باید در پایان آرایش صورتتان استفاده کنید. برای استفاده از این محصول کافی است که مراحل زیر را طی کنید:

  • اسپری فیکساتور را به خوبی تکان دهید.
  • از فاصله 20 سانتی، محصول را در مقابل صورتتان بگیرید.
  • چشم های خودتان را ببندید و بدون اینکه زاویه صورتتان را تغییر دهید محصول را در جهت حرکت نوشتن حروف انگلیسی X و T بر صورتتان اسپری کنید.
  • بعد از اسپری کردن صبر کنید تا محصول بر پوستتان خشک گردد و تثبیت شود.

مزایا و معایب استفاده از پودر فیکس چیست؟

مزایای استفاده پودر فیکس

  • جلوه ای طبیعی و یکدست به صورتتان می بخشد.
  • میزان رطوبت پوست و شادابی آن افزایش پیدا می کند.
  • انواع پوست ها میتوانند از پودر فیکساتور استفاده کنند.
  • میزان ماندگاری آرایش شما تا 5-6 ساعت افزایش می یابد.
  • برخی از فیکساتورها حاوی مواد ضد آفتاب، نرم کننده و مرطوب کننده هستند و به تقویت و سلامت پوست کمک می کنند.

معایب پودر فیکس

پودر فیکس را نمی توان به عنوان استفاده روزمره توصیه کرد. زیرا آنها حاوی مواد پلیمری نیز هستند و زمانی که از این مواد به صورت افراطی استفاده گردد عوارضی مانند پیری زود رس، چین و چروک، آکنه و لک در کمین شما خواهد بود. همچنین برای اینکه از این عوارض در امان بمانید سعی کنید فیکساتور را بر اساس نوع پوستتان انتخاب کنید.

نکات مهم برای خرید انواع فیکساتور چیست؟

زمان خرید پودر فیکساتور باید به ویژگی های منحصر به فرد پوستتان توجه کنید. از مهم ترین ویژگی های پوست میتوان به رنگ و جنس آنها اشاره کرد. در این میان پوستهای خشک و چرب نسبت به سایر پوستها باید در خرید فیکساتور وسواس داشته باشید. در همین راستا توجه شما را به نکات ذکر شده در زیر جلب میکنیم

فیکساتور برای پوست خشک

اگر جنس پوستتان خشک است باید در زمان خرید به دنبال محصولاتی باشید که فاقد الکل باشد. زیرا الکل سبب خشکی بیش از حد پوست می شود و باعث می شود که پوستتان تحریک شود. همچنین بهتر است که به دنبال خرید محصولی باشید که حاوی مرطوب کننده ها و روغن های گیاهی است. تا ضمن استفاده از فیکس کننده پوستتان آبرسانی نیز گردد.

فیکساتور مناسب پوست چرب

اگر جنس پوستتان چرب است باید در زمان خرید به دنبال فیکس کننده هایی با خاصیت اویل فری یا فاقد چربی باشید. استفاده از این محصولات سبب بسته شدن منافذ پوستتان نمی گردند و در نهایت از شر جوش ها و آکنه ها در امان خواهید بود. در  کنار در نظر گرفتن نوع پوستتان بهتر است که در زمان خرید به مواردی مانند برند تولید کننده، اعتبار فروشگاه، بسته بندی محصول، قیمت و … توجه کنید.

قیمت و خرید اینترنتی فیکساتور و پودر فیکس از رز سفید

خرید فیکساتور را برای حضور در انواع میهمانی ها، دانشگاه، محل کار و … پیشنهاد می دهیم. استفاده از این محصول سبب می شود تا آرایش صورتتان دستخوش تغییرات نشود و بی نقص باقی بماند. شما میتوانید انواع فیکس کننده ها و محصولات مراقبت پوست را با قیمت کاملا مناسب از نمایندگی محصولات سیمپل در اصفهان خرید کنید. محصولات موجود در این مجموعه از برندهای سرشناس می باشند و از ترکیبات مفیدی ساخته شده اند.