اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

بهترین تور دوستانه اسپانیا

هتل ها و مراکز اقامتی اسپانیا

یکی از مهم ترین نیازهای تور اسپانیا یا تور ارزان اسپانیا داشتن یک محل اقامت مناسب است. کشور اسپانیا و شهرهای مهم آن یعنی بارسلون و مادرید هم به سبب داشتن هتل های لوکس و پنج ستاره معروف هستند. همان طور که در مقدمه هم بیان کردیم این کشور دارای هتل هایی  گران قیمت و متفاوت است که آن ها را از سایر هتل های دنیا متمایز می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مهم ترین هتل های کشور اسپانیا آشنا نماییم:

The best friendly tour of Spain

هتل و اسپا مجستیک در بارسلون

این هتل زیبا و پنج ستاره یکی از بهترین هتل های لوکس در شهر بارسلون اسپانیاست که با ویژگی های منحصر به فردی که دارد اقامتی رویایی را برای شما رقم خواهد زد. از ویژگی های این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد: کارکنان مجرب و خوش برخورد، اتاق های دلباز و بزرگ همراه با نورگیر و پرده های زیبا، اینترنت وای فای، حمام خصوصی با لوازم بهداشتی، استخر و فضای دلنشین بر روی پشت بام، صبحانه فوق العاده مفصل، اسپا، مرکز تناسب اندام و بسیاری از موارد دیگر.

هتل سوفیا در بارسلون

هتل پنج ستاره سوفیا در بارسلون یک هتل لوکس و مجلل است که اگر وارد هر قسمت از آن بشوید چیزهای هیجان انگیز و جذاب را مشاهده خواهید کرد. اتاق های این هتل به تکنولوژی اتوماسیون خانگی مجهز و با دقت و ظرافت بالایی طراحی شده است. از امکانات این هتل پج ستاره می توان به اینترنت بی سیم، حمام مرمرین، مرکز اسپای، رستوران، پارکینگ، سونا، حمام، کافه، بار، پذیرش 24 ساعته و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

هتل ان اچ کالکشن مادرید

هتل پنج ستاره و مجلل ان اچ کالکشن در شهر مادرید اسپانیا در یک کاخ بازسازی شده از قرن 19 میلادی قرار دارد. هتلی که به سبب داشتن سبک نئوکلاسیک رنگ و بوی تاریخی به خود گرفته است. همه چیز در این هتل بسیار زیباست! از معماری بی نظیر و طراحی داخلی اش گرفته تا وسایلی که در آن قرار دارد همگی شیک و با کلاس هستند. از امکانات این هتل می توان به اتاق های بزرگ و جادار و مبله، اینترنت بی سیم، مرکز ماساژ و تناسب اندام، بار، رستوران، صبحانه در اتاق، امکانات وی آی پی، کارکنان چند زبانه و… اشاره کرد.

هتل پوئرتا آمریکا در مادرید

هتل پنج ستاره پونرتا آمریکا هتلی مجلل و با شکوه است که با وارد شدن به داخل آن تحت تاثیر شکوه و جبروتش قرار می گیرید. لابی این هتل به صورت ماهرانه ای طراحی شده است و شما به محض وارد شدن به آن متوجه تفاوت های آن خواهید شد. اتاق های هتل پونرتا با وسایل بسیار شیک مبله شده و نورپردازی های زیبایی داخل آن ایجاد شده است. از امکانات این هتل مجلل می توان موارد زیر را نام برد: رستوران فوق العاده با غذاهای بی نظیر اسپانیایی، تراس همراه با چشم انداز عالی، اینترنت بی سیم، سونا، استخر، جکوزی، کارمندان چند زبانه، مرکز تجاری و…

هتل آلما جی ال بارسلونا

این هتل متفاوت در یک ساختمان قدیمی که به قرن 20 ام تعلق دارد، ساخته شده است. هتل آلما دارای یک باغ بسیار بی نظیر و زیباست که مناسب قدم زدن و خوردن یک عصرانه است. اتاق های هتل دارای دکوراسیون هوشمند و طراحی مدرن است و امکاناتی مانند اینترنت، حمام، تهویه و… را در خود جای داده است. از امکانات کلی این هتل می توان به استخر، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، ماساژ، صبحانه متنوع و عالی، پذیرش 24 ساعته، صبحانه در اتاق، بار، کارمندان چند زبانه و… اشاره کرد.

هتل سراس در بارسلونا

هتل پنج ستاره سراس هتلی لوکس و مجلل است که شما را تحت تاثیر فضای دوستانه و متفاوت خود قرار می دهد. اتاق های هتل دارای طراحی شیک، ساده و بسیار زیباست که پنجره های آن نمایی رو به بندرگاه دارد. هتل سراس دارای امکانات مختلف و بی نظیری است که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: رستوران های محلی و بین المللی، پذیرش 24 ساعته، استخر، سونا، مرکز تناسب اندام، کتابخانه، کارمندان مسلط به چند زبان، کرایه خودرو و دوچرخه و…

هتل پنج ستاره اُربن در مادرید

یک هتل پنج ستاره و خاص که آثاری از گینه نو هم در آن به چشم می خورد که وجه تمایز این هتل با سایر هتل هاست. در اکثر بخش های این هتل مجسمه های مختلفی از فرهنگ گینه نو وجود دارد که باعث شگفتی مسافران خواهد شد. تم اصلی این هتل رنگ قهوه ای است که فضایی ملایم و رمانتیک رقم زده است. از امکانات این هتل پنج ستاره که 96 اتاق هم دارد می توان به پارکینگ، اتاق های خانوادگی، استخر، حمام بخار، رستوران، خشکشویی، کرایه اتومبیل، کارمندان چند زبانه، خدمات بلیط و… اشاره کرد.

هتل ریتز مادرید

اگر علاقه مند هستید که در هتلی لوکس، شیک و بسیار شاهانه اقامتی عالی را تجربه نمایید، هتل ریتز مادرید پیشنهادی عالی برای شما محسوب می شود. از امکانات این هتل شگفت انگیز می توان فضای بی نظیر و ظروف مجلل، مرکز بدنسازی، سونا، استخر، پذیرش 24 ساعته، کارمندان چند زبانه، مرکز سلامت و اسپا، خدمات زیبایی، پارکینگ، تراس، باغ و… اشاره کرد.   

تور اسپانیا

زندگی عادی در اسپانیا به آرامی ادامه دارد و تا دیروقت خاتمه می‌یابد. خیلی از مسافران امکان دارد از ساعات محدود باز بودن فروشگاه‌ها و ریتم در ظاهر کند تور اسپانیا زندگی در این کشور، ناامید و دل‌زده شوند. ولی این قسمتی از روش زندگی کشوری است که خواب بعدازظهر در یکی از شهرهای آن اجباری است! برای آشنایی بهتر با کشور اسپانیا و اطلاع از مخارج سفر و سکونت در آن با پلیکان پرواز همراه باشید.

در این کشور باشکوه می‌توانید تور اسپانیا از مناطق زیر بازدید کنید که کم کم به توصیف آنها می پردازیم :
بارسلونا ، گرانادا ، مادرید ، سویا و والنسیا

مخارج رایج در سفر به اسپانیا

مخارج سکونت 

مخارج سکونت در اسپانیا نسبت به باقی کشورهای اروپای غربی، کم ‌تر است. مخارج سکونت در خوابگاه ها توراسپانیا از شبی ۱۸ یورو (۶۵,۹۵۴ تومان) آغار می‌شود و در شهرهای بزرگ مانند بارسلونا و مادرید به ۳۲ یورو (۱۳۴,۹۲۶ تومان) هم می‌رسد. اجاره ی اتاق‌های شخصی در هاستل‌ها با ۱ تخت ۲ نفره، شبی ۴۳ یورو (۱۷۶,۵۸۱ تومان) هزینه دارد. تور اسپانیا مخارج هتل‌های کم هزینه هم از این مقدار شروع می‌شود و بالا می‌رود. در شهرهای کوچک‌تر می‌توانید خدمات اقامتی ارزان‌تری هم پیدا کنید.

مخارج نقل و انتقال 

هر سفر با مترو یا اتوبوس در حدود ۲ تا ۵ یورو (۴,۴۷۲ تا ۱۳,۳۷۵ تومان) هزینه دارد. تور اسپانیا استفاده از شبکه ‌نقل ‌و انتقال ریلی اسپانیا (Renfe) ممکن است کمی پرهزینه باشد. قطارهای پر‌سرعت بسته به مسیری که طی می‌کنید و میزان ازدحام و خلوتی مسیر، تور اسپانیا حدود ۶۵ تا ۱۵۴ یورو (۲۲۳,۲۲۴ تا۶۳۵,۰۰۰ تومان) هزینه دارند. قطارهای منطقه‌ای کم‌سرعت، به ازای هر کورس در حدود ۱۸ تا ۴۸ یورو (۶۶,۹۷۴ تا ۲۰۰,۸۸۳ تومان) قیمت دارند. بهترین گذینه برای سفرهای درون‌شهری تور اسپانیا کم هزینه، استفاده از اتوبوس‌های شبانه است که جا‌به‌جایی با آنها ۱۹ یورو (۸۰,۳۴۷ تومان) تمام می‌شود.

مخارج دیدن اماکن توریستی و فعالیت‌های تفریحی

موزه‌ها و دیگر جاذبه‌های توریستی در اسپانیا حدود ۳ تا ۱۵ یورو (۸,۹۳۹ تا ۶۲,۴۰۰ تومان) هزینه دارند. تور اسپانیا غواصی در جزایر، ۴۶ یورو (۲۰۰,۸۸۳ تومان) برایتان تمام می‌شود.

از لیست روزانه‌ی رستوران‌ها استفاده کنید

اغلب رستوران‌ها منوی روزانه‌ی کم هزینه در وعده‌ی ناهار پیشنهاد می‌کنند که در حدود ۸ تا ۱۰ یورو (۳۱,۲۴۰ تا ۴۰,۱۸۹ تومان) قیمت دارد. تور اسپانیا استفاده از این لیست روزانه، راه مناسبی برای کاهش مخارج و چشیدن مزه لذیذ غذاهای سنتی اسپانیا است. توراسپانیا سعی کنید تا جایی که ممکن است، بیرون شام نخورید. این کار مخارج سنگینی را به شما تحمیل می‌کند.

از اتوبوس استفاده کنید

گرچه سیستم نقل و انتقال ریلی سریع است ولی برایتان گران تمام می‌شود. اگر وقت کافی دارید و علاقمندید در مخارج خود صرفه‌جویی کنید، از اتوبوس استفاده کنید.

اغلب مسافرها از این تیکت ‌ها استفاده نمی‌کنند ولی اگر شما قصد دارید تا به همه‌ی جذابیت های توریستی سر بزنید و از آنها دیدن کنید، تور اسپانیا استفاده از این تیکت هوشمند، مخارج دیدن از مکان های دیدنی و ورودی آنها را ۲۲ درصد کاهش می‌دهد. به این شکل، در انتخاب وسیله‌ی نقل و انتقال خود، آزادی عمل بالاتری خواهید داشت. پس اگر از مشتاقان به جذابیت های توریستی مانند موزه‌ها و اثرهای باستانی هستید، حتما از این تیکت ها استفاده کنید. تور اسپانیا

 از بازدید شهر باشکوه بارسلونا فیض ببرید 

مانند مادرید، این شهر بی نظیر هم به برنامه های شبانه و خیابان‌های باستانی و فوق العاده اش معروف است. بارسلونا، باستانی غنی را در دل خود جای داده است.  تور اسپانیا در سفر به این شهر باید مثل مردم آن تا ۱۰ صبح بخوابید و نیمه‌شب، شام بخورید. در بارسلونا می‌توانید از یکی از برترین موزه های گذشته اروپا بازدید کنید. بی شک از سفر به این شهر پرهیاهو لذت خواهید برد.

این شهر باستانی که زمانی منطقه اقامت موروها یا همان مسلمان های اسپانیا بوده، توراسپانیا بسیار جذاب و زیبا است. گردش در خیابان‌های باستانی قلب شهر و دیدن از کاخ الحمرا که یکی از معروف ترین بناهای اسلامی دنیا است، خالی از لطف نخواهد بود. سفر به جنوب اسپانیا بدون بازدید از این منطقه کامل نخواهد شد. توراسپانیا

سری به این ساحل باشکوه بزنید و از آرامش آن فیض ببرید. تور اسپانیا این ساحل که با اسم “ساحل آفتابی” هم شناخته می‌شود، در جنوب اسپانیا واقع شده است و به داشتن دید زیبا و شب‌های هیجانی و پر از گردشگر معروف است. تور اسپانیا بهترین نقطه‌ی این منطقه، شهر مالاگا است. سویا شهری زیبا با کلیسا ها، قلعه ها و ساختمان های باستانی باشکوه و زیادی است. تور اسپانیا مرکز های خرید متعددی هم در این شهر وجود دارند. یکی از جالب‌ ‌ترین قسمت ‌های این شهر محله‌ی یهودیان است. سویا یک شهر دانشگاهی وسیع حساب می‌شود.

از جزیره های اطراف بازدید کنید تور اسپانیا

این منطقه‌ پرفراز و نشیب منطقه ای عالی برای پیاده‌روی در تابستان و اسکی در زمستان است. تور اسپانیا شهرهای کوچک و زیبای زیادی در این مکان انتظار توریست ها را می‌کشند. این منطقه یکی از زیباترین قسمت های کشور اسپانیا و جایی بی نظیر برای تجربه‌ی فعالیت‌های تفریحی در فضای باز است. تور اسپانیا

مرکز منطقه‌ باسک اسپانیا، شب ‌های هیجانی و ساحل زیبایی دارد. علاوه‌براین، معماری بی نظیر این منطقه موجب شده که این شهر به یکی از زیباترین و جالب‌توجه‌ترین شهرهای اسپانیا مبدل شود. تور اسپانیا

در بلندای پیرنه (Pyrenees) از طبیعت فیض ببرید 

رشته‌کوه باشکوه پیرنه که مانند دیواری فرانسه را از اسپانیا تفکیک می‌کند، با روستا‌ها و دهکده‌های قرون وسطایی تزیین شده است. در این منطقه می‌توانید از پیاده‌روی در راه های زیبا و اسکی در فصل زمستان فیض ببرید. تور اسپانیا

این شهر شاید در نخست ساکت و دلگیر به نظر برسد ولی شور زندگی در گوشه گوشه‌ی آن پنهان است. سالامانکا یک شهر دانشگاهی است که محیطی دوستانه بر آن حکمفرما است. تور اسپانیا در این شهر از دیدن ساختمان های باستانی، شب‌های هیجانی و معاشرت با تعداد زیادی از مسافران، فیض خواهید برد.

 از موزه‌ی گوگنهایم (Guggenheim) بیلبائو بازدید کنید

از دیگر هتل های کشور اسپانیا می توان هتل پنج ستاره وستین پالیس در مادرید، هتل پنج ستاره ملیا پرینسیسا در مادرید، هتل پنج ستاره کاتن هوس اتوگراف کالکشن در بارسلون، هتل پنج ستاره دبلیو بارسلونا، هتل پنج ستاره پولمن بارسلونا اسکیپر، هتل پنج ستاره ویلا ریل در مادرید و… را نام برد.