بیشترین مشارکت مردم در انتخابات را باید شوراها و دهیاران در شهر و روستا رقم بزنند

به گزارش خبرگزاری خبر فوری تهران، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار در جلسه هم اندیشی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران گفت: شوراها و دهیاران بعنوان نماینده نظام در روستاها، با ارائه خدمات شبانه روزی به مردم و جلب رضایت مردم باید با جهاد تبیین بیشترین مشارکت مردم را در شهر و روستاهای کوچک و بزرگ رقم بزنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار افزود: پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران مردم است و مردمی بودن شاخصه اصلی آن محسوب می‌شود، از سویی وابستگی و داشتن علقه مذهبی مردم برای دفاع از آرمان ها و ارزشهای اسلامی در به ثمر رسیدن و ماندگاری این انقلاب نقش موثری ایفا کرده است.

فاتحی نژاد ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بحران ها و طوفان های زیادی را پشت سر گذرانیده و به تعبیر رهبری نزدیک قله هستیم و هیچ جریان معاندی نمی‌تواند در مقابل اراده ملت بزرگ ایران مقاومت نماید.

او افزود: دشمن امید مردم را نشانه گرفته و سعی دارد با ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و ناکارآمد نشان دادن نظام حضور مردم در انتخابات را خدشه دار نماید ولی مطمئنا مردم با هوشیار توطئه های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار ادامه داد:  با توجه به اهمیت انتخابات پیش رو، راهبردهای مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یعنی رقابت،سلامت،امنیت و مشارکت به معنای واقعی کلمه باید عملیاتی شود و از همه مهم‌تر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات جزو وظایف اصلی شما اعضای شوراها و دهیاران می باشد که باید به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشید.

انتهای پیام/

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.