اخبار عمومی

مردم در انتخابات افراد با روحیه انقلابی را برگزینند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده عصر روز جمعه در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و پنجمین سالگرد شهادت شهید سامنی راد در مسجد حضرت خدیجه (س) ورامین اظهار داشت: شهدا به ویژه مقدسات از حرم دفاع کردند آنها بی نظیر هستند و تاکنون وصیت شهدا کشور را حفظ کرده است و ما نباید عزیزان را فراموش کنیم.

علیزاد با تأکید بر لزوم انتخاب صحیح و صحیح در انتخابات سال آینده افزود: کسانی که تشنه قدرت نیستند ، دارای روحیه انقلابی هستند و در مساجد رشد می کنند باید انتخاب شوند ، انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود و یک شگفت انگیز است همچنین این یک معجزه است که این پیروزی ها به دلیل ایمان قوی ملت ایران و رهبری و شهادت مقام معظم رهبری است.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مساجد سنگر انقلاب هستند و جرقه انقلاب توسط مساجد برافروخته شد و کشور باید به مساجد تبدیل می شد. شبکه های عظیمی دارند. “

وی افزود: مسجد نوعی نگرش و ایده است که عمق آن در نهضت عاشورا مشخص است و باید نگرش و فرهنگ مسجد در جامعه حاکم شود ، همانطور که شهدای ما رشد کردند و جایگاه والایی در مسجد کسب کردند. “

علیزاد نسبت به بازی های سیاسی برخی افراد در کشور هشدار داد و گفت: “مردم از بازی های سیاسی خسته شده اند.”

رئیس دفتر نمایندگی فرماندهی معظم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح خصوصیات امام گذشته گفت: امام دارای اراده ای قوی و هدفی قوی بود ، او قوی بود و به خدا ایمان داشت و به مردم.”