اخبار ورزشی

آقای نبی! تا خودتان نروید کس دیگری را سرپرست تیم‌ملی نمی‌کنند

ایمان گودرزی: جالب است،شرایط طوری شده که باید از پیرمردهای فوتبال ایران خواهش کنیم تا خودشان پست و مقام هایی که دارند را تحویل بدهند تا یک جوان بیاید و جای او را بگیرد!

الله پیغمبری کاری که آقای نبی در تیم ملی می کنند چیست؟مثلا یکی مثل کریم باقری،محمد خاکپور یا اصلا علی اکبر استاد اسدی نازنین نمی توانند نقش نبی را روی نیمکت بازی کنند؟به خدا که می توانند،خوبش را هم می توانند.اما آقای نبی! ما می دانیم و شما هم می دانید که علاقه زیادی دارید که سرپرست تیم ملی باشید.دلیل اصلی اش را نمی دانم اما حدس می زنم ولی نظرم خیلی بیشتر به این سمت است که ماندن شما نمی تواند فقط خدمت به خلق الله باشد.

آقای نبی نازنین،من می دانم و شما هم می دانید،تا زمانی که که خودتان نخواهید،توپ هم نمی تواند شما را از تیم ملی جدا کند.بیایید به خاطر تیم ملی و به خاطر ایران هم که شده جای خودتان را به کسی بدهید که مثل خود شما خاک این فوتبال را خورده؛بگذارید تفکرهای جدید بیایند و در کنار ملی پوشان باشند.

باور کنید برقراری ارتباط با ملی پوشان که از فرزندان شما کوچکتر هستند کار بسیار بزرگی است.بارها و بارها از تلویزیون در قطر شما را دیدیم و برای تان دعا هم کردیم،انشاالله که سایه تان مثل همیشه بالای سر فوتبال این مملکت باشد و جوان ترها از تجربیاتی که دارید به نحو احسن استفاده کنند.

آقای نبی! شما نایب رییس اول هستید،دبیر کل فدراسیون این مملکت بوده اید و پست و مقام های زیادی هم داشته اید،پیشنهاد می کنم اصلا خودتان یکی از ملی پوشان سابق را که قبولش دارید بیاورید و دیگر رل را به آنها بدهید،قسم می خورم تزریق روحیه جوانی به تیم ملی از سرپرست که شروع شود،رفته رفته به سایر صندلی ها هم خواهد رسید.

257 251

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.