اخبار عمومیکسب و کار خبر فوری

آیا بازی Diablo 4 روی فروشگاه استیم منتشر خواهد شد؟

همچنین می‌توانید یک بازی پایانی گسترده و دنیای مشترک را کشف کنید، جایی که بازیکنان می‌توانند در شهرها گرد هم بیایند تا تجارت کنند، با هم متحد شوند تا با رئیس‌های جهان مبارزه کنند، یا وارد PVP شوند. مناطقی برای آزمایش مهارت‌های خود در برابر سایر بازیکنان – بدون نیاز به لابی – با بازی متقابل و پیشرفت متقابل در تمام پلتفرم‌های موجود. این تنها آغاز برای دیابلو ۴ است، با رویدادهای جدید، داستان‌ها، فصل‌ها، جوایز و موارد بیشتر در افق. این بازی در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۳ از بتلنت منتشر و دارای ادیشن‌های استاندارد، دیجیتال دلوکس و آلتیمیت است.

ایناریوس و لیلیث به دنبال پناه بردن از درگیری ابدی بین بهشت‌های بلند و جهنم‌های سوزان، پناهگاهی را تشکیل دادند و با ورلدستون دزدیده شده به نفالم جان دادند. لیلیت از ترس نابودی فرزندان دورگه‌اش، اقدامی خشونت آمیز و محافظتی را برای محافظت از نفالم انجام داد. در نهایت ایناریوس را هدایت می‌کند که به او پشت کند، او را تبعید کرد و از این پس تبدیل به دشمنش شد. بازگشت لیلیت آغازگر عصر تاریکی و بدبختی است. چه سرنوشتی در انتظار است؟

ویژگی های بازی دیابلو ۴

دیدار با سازنده ی خود یک جهان باز گسترده را کشف کنید توسعه شخصیت بی حد و حصر شکست دادن شر بزرگ نیاز به تجهیزات بزرگ دارد. برای مبارزه با شیاطینی که این سرزمین‌ها را تهدید می‌کنند، زرادخانه وسیعی از سلاح‌های قدرتمند، زره‌ها و موارد دیگر را کشف و آزمایش کنید. با کاوش در ترکیب‌های منحصربه‌فرد برای نبرد در نبردی همه‌جانبه و اکشن در برابر مرگبارترین دشمنان با نتایج ویران‌کننده، قدرت‌های فراوان مجموعه خود را در آغوش بگیرید.

فرمول اصلی گیم پلی این سری از بازی، با دستیابی تدریجی به تجهیزات قوی‌تر به مبارزه با دشمنان دشوارتر می‌انجامد. می توان با دشمنان و با استفاده از مهارت‌های کلاس شخصیت مختلف مبارزه کرد و می‌توان آن‌ها را با تجهیزات شخصی‌سازی کرد. این مفهوم برای پیشرفت در داستان و جستجوها استفاده می‌شود. دشمنان به خانواده‌های هیولا تقسیم می‌شوند که با موضوع سبک مبارزه و مکان آن‌ها تعریف می‌شوند. هر خانواده حاوی کهن الگوهای متفاوتی است که نقش‌های متفاوتی را ایفا می‌کنند و امکان هم‌افزایی توانایی‌های تخصصی بین اعضای خانواده را فراهم می‌کنند. برای تمایز بین آنها، آنها شبح ها، موضع گیری‌ها و سلاح‌های منحصر به فردی دارند.

اثربخشی شخصیت قابل بازی در مبارزه با ویژگی‌های آنها و تقویت آنها از آیتم‌های مجهز تعیین می‌شود. ویژگی‌های تهاجمی شامل حمله و شانس بحرانی است که خروجی آسیب را افزایش می‌دهد. آمار دفاعی شامل مقاومت عنصری و دفاع است که میزان آسیب را افزایش می‌دهد. کمیاب‌ترین آیتم‌ها دارای اثرات منحصربه‌فردی هستند که بیش از پارامترهای شخصیت را تغییر می‌دهند. چرخ دنده را می‌توان با Runes و Runewords بیشتر سفارشی کرد. این آیتم‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهد آیتم‌های انتخاب شده را با افکت‌های اضافی ارتقا دهند. برای  خرید diablo 4 با ما در ارتباط باشید .

Runes شرایطی را توصیف می‌کنند که تحت آن رون‌های افکت فعال خواهند بود. این دو آیتم با هم ترکیب می‌شوند تا یک Runeword را تشکیل دهند که سپس می‌تواند به یک آیتم اعمال شود. در مصاحبه‌ای با جو شلی، طراح اصلی بازی و تیفانی وات، تهیه کننده ارشد، مشخص شد که تجارت و کاردستی در بازی در دسترس خواهد بود اما به منابعی خارج از قدرتمندترین آیتم‌ها محدود خواهد شد. فصل‌های محدود به بازی بازمی‌گردند، که قدرت‌های افسانه‌ای را تغییر می‌دهند تا متای بازی تغییر کند. این بازی در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۲۳ در بتل نت منتشر شده است. این بازی دارای ادیشن‌های استاندارد، دیجیتال دلوکس و آلتیمیت است. آیا بازی دیابلو ۴ برای کامپیوترهای شخصی هم منتشر شده است؟ بله، این بازی علاوه بر پلی‌اشتیشن و ایکس باکس برای کامپیوتر (PC) هم از پلتفرم بتل‌نت منتشر شده است.

بازی‌های رایانه‌ای سال‌هاست که وظیفه سرگرمی مردم را از هر قشر و سنی بر عهده دارند و این صنعتی پول‌ساز تلقی می‌شود. وجود کنسول‌های خانگی، دستی و حتی بازی‌های موبایل باعث شده هر کسی در هر جایی بتواند به دنیای سرگرم‌کننده بازی‌ها دسترسی داشته باشد. از زمانی که موضوع ارزهای دیجیتال به شکلی جدی در جوامع مطرح شد، سازندگان بازی و توسعه‌دهندگان محصولات بلاک چینی به دنبال این بودند تا بتوانند با بهره‌گیری از پتانسیل بازی‌های رایانه و ترکیب آن با بلاک چین و ارزهای دیجیتال، محصولی با طرفدارانی دو چندان ایجاد کنند. یکی از بازی های کریپتویی که سر و صدای زیادی به پا کرده و به نظر می‌رسد می‌تواند پلی میان دنیای بازی‌های شوتر و عرصه کریپتو باشد، بازی The Machines Arena است.

بازی بلاک چینی Machines Arena در ادامه روند موفقیت‌آمیز بازی های مبتنی بر کسب درآمد (P2E) قرار است واراد بازار شود و با توجه به ساختار و نوع مسابقاتش عده بیشتری از گیمرها را به سمت خود جذب کند. عنوانی که از آن در منابع خارجی با عنوان رقیب بلاک چینی عناوینی همچون دیابلو یا نسخه بعدی اورواچ یاد می‌شود، نفسی تازه در عرصه بازی‌های کریپتویی خواهد بود. در ادامه بیشتر با بازی مشینز آرنا آشنا شده و چگونگی اجرای آن را آموزش می‌دهیم.

لوکیشن های دری آلتر در بازی دیابلو ۴، محل اصلی فعالیت‌های فصل دوم در طول داستان است. این منطقه با صحراهای بی‌انتها و سیستم غارهای پیچیده‌ای پر شده که در این منطقه، ۳۳ صندوق مخفی شده است. اگر موفق شوید آن‌ها را پیدا کنید، شخصیت شما کمک های بسیاری را دریافت خواهد یافت. خوشبختانه ما دو نقشه را برای شما آماده کرده‌ایم که تمام لوکیشن های صندوق های دری آلتر را نشان می‌دهند.

مشابه صندوق های لتار آف لیلیت، صندوق‌ها دیابلو ۴ عموماً در کناره‌های کوچک نقشه قرار دارند. اگر به یک منطقه برسید که یکی از این صندوق‌ها در آن قرار دارد و نتوانید آن را پیدا کنید، به دنبال مسیرهای جانبی کوچک در نقشه بگردید. همچنین، این صندوق‌ها ممکن است پشت اشیاء قابل شکستن یا در داخل ساختمان‌ها پنهان شده باشند. برخی از صندوق‌ها همچنین در داخل قلعه‌های قوی قرار دارند که به عنوان سطوح سخت در جهان بازی عمل می‌کنند. در مورد این صندوق‌ها، به یاد داشته باشید که می‌توانید صندوق دری آلتر را درون این قلعه ها بیابید و سریعا خارج شوید.

صندوق های دری آلتر چه مزیتی دارند؟ وقتی یک صندوق لتار آف لیلیت در بازی Diablo 4 را جمع‌آوری می‌کنید، دو نوع مزیت را به دست می‌آورید. اولین مزیت، یک بونوس فوری و مستقیم است که به همه شخصیت‌های شما در همان دنیا تأثیر می‌گذارد و به صورت دائمی برقرار می‌ماند. این بونوس می‌تواند شامل افزایش حداکثر سلامتی، افزایش ظرفیت Murmuring Obols و افزایش آمارهای ثابتی مانند +۲ آژیلتی باشد. یعنی بهبود قابل توجهی در توانمندی‌های شخصیت‌هایتان خواهید داشت. علاوه بر این، جمع‌آوری یک صندوق لتار آف لیلیت به شما ۱۰ امتیاز شهرت منطقه می‌دهد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.