اخبار ورزشی

برای خروج پرسپولیس از اراک عجله داشتند

آفتاب‌‌نیوز :

در پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم که با شکست سرخپوشان همراه بود، حواشی‌ای رخ داد که موضع باشگاه پرسپولیس را نیز به همراه داشته است.

با توجه به اینکه هواداران معمولا با حضور تیم‌های موردعلاقه‌شان، به دنبال نزدیک شدن به بازیکنان و گرفتن عکس‌های یادگاری هستند، حواشی‌ای نیز قابل پیش‌بینی است.

در پایان دیدار دو تیم در اراک، اما وضعیت به سمتی پیش رفت که هواداران رقیب نیز فرصت نزدیک شدن به اتوبوس پرسپولیس را در زمان خروج از استادیوم را به دست آوردند و از نزدیک‌ترین حالت ممکن اقدام به شعار علیه آن‌ها کردند تا این موضوع واکنش کنعانی‌زادگان را نیز به همراه داشته باشد.

یکی از مسوولان پرسپولیس که بابت اتفاقات رقم خورده در اراک انتقاد دارد، مدعی است اقدامات لازم در خصوص تامین شرایط لازم برای خروج تیم شکل نگرفته و علیرغم درخواست چند باره برای ایجاد این شرایط، با اقدام مناسبی صورت نگرفته است: هوادار تا نزدیک‌ترین حالت ممکن حتی به رختکن تیم حاضر بودند. وقتی به دنبال این بودیم تا راهی اتوبوس شویم هم با توجه به ازدحام جمعیت درخواست مجددی کردیم، اما انگار هیچ کس نمی‌خواست مانع از این ماجرا‌ها شود و فقط می‌خواستند تیم هر چه زودتر اراک را ترک کند و عجله داشتند. بهرحال مشخص بود که این حضور که از سوی هواداران رقیب هم بود دردسری شکل خواهد داد، اما هیچکس نمی‌خواست صدای ما را بشنود.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.