اخبار ورزشی

قول صدری برای تامین مسکن و کار برای پیشکسوت پرسپولیس

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شامگاه یکشنبه با یکی از پیشکسوتان باشگاه ملاقات کرد تا مشکلات مالی وی برطرف شود.

به گزارش خبر فوری ، به نقل از باشگاه پرسپولیس ، شفقاتیان بازیکن سابق پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال کشورمان به دعوت رئیس و مدیرعامل باشگاه در ساختمان مرکزی پرسپولیس با وی دیدار کرد. این دیدار حدود 40 دقیقه به طول انجامید و شفقاتیان فرصت یافت تا با سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات شخصی خود صحبت کند.

یک پیشکسوت سرشناس فوتبال ایران که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد در پایان این دیدار گفت: “من پرسپولیس را مدیون خودم هستم و یکی از افتخارات و ثروتم این بازی در پرسپولیس است.” به نظر من ، این میراث از نسل قبلی به ما و از ما به نسل جدید منتقل شد ، چراغی است که هرگز خاموش نمی شود.

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلاتی که دارم ، یکی از شادی های کمیاب من بازی های پرسپولیس و پیروزی های آن است. تیمی که در حال حاضر داریم می تواند قهرمان آسیا شود و سه جام خانگی کسب کند. شرایط بسیار دشوار است ، اما تیم ما توانایی و توانایی کسب همه جام ها را دارد.

شفقاتیان که در کلاسهای مربیگری شرکت کرده بود ، مسائل فنی پیرامون دیدار حساس پرسپولیس و الهلال را مورد بحث قرار داد و افزود: من به موفقیت بازی مقابل الهلال خوشبین هستم. آنها تیم بسیار خوبی دارند و از بازیکنان گران قیمت برای بهبود کیفیت بازی خود استفاده کرده اند ، اما با افکار و اشتیاق که در پرسپولیس می بینم ، ما شانس خوبی برای موفقیت در این بازی خواهیم داشت. بازیکنان ما باید در هر دقیقه از بازی متمرکز و باهوش باشند و از حداقل فرصت استفاده کنند.

وی در پایان گفت: از صدری مهندس و مدیران باشگاه تشکر می کنم. ملاقاتی که با او داشتم امیدهای زیادی را در قلب من ایجاد کرد. مطمئناً من در زمان مدیران قبلی به باشگاه آمدم ، اما مشکلات من بدتر شد ، اما امروز با امید بیشتری باشگاه را ترک می کنم. امیدوارم همه ایرانیان در سلامت کامل زندگی کنند و قلبشان همیشه شاد باشد.

در این جلسه سید مجید صدری نیز از جانباز دلجویی کرد و قول داد که تلاش می شود مشکلات کاهش یابد. مدیران باشگاه در تلاش هستند تا خانه ای برای شفقی اجاره کنند و به آنها پیشنهاد دهند که در نزدیکی محل اقامت خانه مدیریت کنند.

انتهای پیام