اخبار ورزشی

انگیزه‌های خاص مدافع استقلال مقابل سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

ایمان سلیمی در بازی رفت استقلال و سپاهان یکی از پرچالش‌ترین و سخت‌ترین بازی‌های دوران فوتبال خود را پشت سرگذاشت و با پنالتی عجیبی که تقدیم سپاهان کرد شرایط اولین شکست استقلال در این فصل را رقم زد و فشار زیادی را تحت تاثیر این اشتباه تحمل کرد، اما در ادامه عملکرد نسبتا خوبی در ترکیب استقلال به نمایش گذاشت و برای هفته‌های متوالی برای این تیم به میدان رفت، سلیمی حالا در شرایطی قرار دارد که می‌تواند در این بازی خانگی اشتباه خود را جبران کند و یکی از مهره‌های تاثیرگذار استقلال در این مسابقه باشد.

این اشتباه در شرایطی رخ داد که او به تازگی به استقلال اضافه شده بود و برای اثبات خود به کادرفنی و هواداران استقلال عملکرد بی‌نقصی نیاز داشت، پس از این اشتباه هم جواد نکونام نگاه ویژه‌ای به او داشت و سلیمی را به خوبی مدیریت کرد و شرایط روحی روانی مناسبی برای او ایجاد کرد.

ایمان سلیمی هفته گذشته مقابل ملوان در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و محمد مرادمند روی نیمکت قرار گرفت و دور از انتظار نیست که او در مقبال سپاهان هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد و برای آبی‌ها به میدان برود.

مدافع بلندقامت استقلال گل تاثیرگذار و مهمی برای استقلال در این فصل مسابقات مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی به ثمر رساند و در این ۳ امتیاز مهم نقش مهمی داشت و حالا می‌تواند با عملکردی مشابه با بازی تراکتور در یکی و یا شاید مهم‌ترین بازی فصل استقلال بازی خاطره انگیزی را پشت سر بگذارد.

حضور رضا اسدی و شهریار مغانلو در ترکیب سپاهان کار مدافعان استقلال را در این مسابقه سخت خواهد کرد و بازی فیزیکی‌ای را تجربه خواهند کرد.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.