هزینه بازنویسی محتوا را با این ابزار کاهش دهید

ابزار بازنویسی متن فارسی به انگلیسی نشونت با دانلود نرم افزار بازنویسی متون رایگان و هوش مصنوعی و استفاده از این نرم افزار بازنویسی محتوا که بصورت آنلاین و تحت وب و به چندین زبان ارائه شده است به شما کمک می کند تا متن را بازنویسی و بازنویسی کنید. ، مطالب خود را بازنویسی کنید این محتوا می تواند پس از خرید رپورتاژ تبلیغاتی، خرید بک لینک یا هر فرآیند ضروری دیگری مانند کاهش شباهت متون علمی و پژوهشی به راحتی قابل استفاده باشد.

این ابزار محدود به فعالان سئو نیست، می توان از آن برای مقاصد مختلف استفاده کرد، هر جا که نیاز به متن منحصر به فردی داشتید که کپی نشده باشد، این ابزار شگفت انگیز با استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای بازنویسی شده به شما کمک می کند.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

رونویسی به روش های مختلفی قابل انجام است، به طور کلی می توان سه نوع رونویسی را در نظر گرفت.

بازنویسی متن توسط نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این سبک از بازنویسی معمولاً با کیفیت نسبتاً بالایی انجام می شود بنابراین می توانید از خروجی این سبک از بازنویسی متن در سطوح اصلی استفاده کنید و آن را به عنوان محتوای مستقل در وب سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا است.

 

تجزیه و تحلیل متن کلمه به کلمه با هوش مصنوعی

این روش اغلب توسط ماشین و هوش مصنوعی انجام می شود. در این حالت هر کلمه با مترادف آن کلمه جایگزین می شود و ترتیب کلمات دقیقاً با نسخه اصلی مطابقت دارد. این می تواند یکی از معایب این سبک باشد. این بدان معنی است که کلمات جابجا نمی شوند، فقط مترادف آنها جایگزین و جایگزین می شوند.

بازنویسی محتوای مفهومی با هوش مصنوعی

از نظر مفهومی، بازنویسی محتوا یکی از بهترین تکنیک‌های کپی‌رایتینگ است که هم توسط انسان و هم توسط ماشین‌ها قابل انجام است. این روش به گونه ای عمل می کند که جمله از نظر مفهومی بازنویسی می شود و در برخی جملات ترتیب کلمات یکسان و در برخی جملات به طور کامل تغییر می کند تا یک جمله جدید اما با همان معنای اصلی تشکیل شود.

تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

خدمات کپی رایتینگ رایگان موجود در این سایت برای کاربران غیرتجاری و معمولی با محدودیت زمان نوشتن روزانه است، اما سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری است.

مزایای ویرایشگرهای متن تجاری چیست؟

ویرایشگر ابزاری برای ویرایش متن است و با ابزارهایی که ارائه می دهد، پس از بازنویسی متن توسط سرویس و خروجی متن ویرایش شده به روش های مختلف، می توانید این کار را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید.

آیا مدل کسب و کار ابزار محدود است؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و در هر درخواست می توانید 300 کلمه بنویسید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و درخواست های زیادی دارید باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا بازنویسی متن آزاد متوقف می شود؟

خیر نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد بود.


آیا نسخه رایگان دارای بازنویسی متن با هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

 

آیا بازنویسی محتوا همان چرخش محتوا است؟

بازنویسی متن سئوسل و چرخش دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که اگر به درستی ترکیب شوند، می‌توانند محصول بهتری را ارائه دهند. فقط در اسپین هیچ بازنویسی انجام نمی شود و فقط کلمات مختلف بین یکدیگر منتقل می شوند. Spin only به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این سبک از محتوا به سختی در نتایج گوگل ذکر شده است و محتوای ناخواسته و نامناسب تلقی می شود.

بنابراین اگر می خواهید محتوا را بچرخانید، سعی کنید این کار را به درستی انجام دهید.

روش های چرخش محتوا

گردش محتوا; روش ها و تکنیک های مختلفی برای بازنویسی محتوا وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

راهی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف

در این مورد، کلمات توسط یک پاراگراف حمل می شوند. به عنوان مثال، جمله “یک ابزار بازنویسی حرفه ای وجود داشت” پس از چرخش با این روش به “ابزار نشان داده شده بازنویسی ارائه شد” می شود.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شده اند و هیچ بازنویسی انجام نشده است و بدیهی است که این جمله به بدترین شکل از بین رفته است و نه فقط به روش مدرن گوگل ربات ها و حتی انسان ها نمی توانند آن را درک کنند. .

اسپین روش جابجایی پاراگراف ها است

در این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با 3 و 4 با 2 جایگزین می شود و همچنین هنگام جابجایی بین پاراگراف ها، این حالت معنی جملات را حفظ می کند که تکرار محسوب می شود. از آنجایی که هیچ بازنویسی انجام نشده و فقط یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

 

اسپین راهی برای استخراج جملات و عبارات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از سایت های مختلف استخراج کرده و در کنار هم قرار می دهد. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نشده اند و به راحتی توسط گوگل قابل شناسایی هستند. البته اگر بازنویسی انجام نشود، این تکنیک اسپین بهترین نوع تکنیک اسپین محسوب می شود. چون با حفظ معنی جملات (هر چند تکراری) تمام متن از یک منبع گرفته نشده است و این می تواند برای این سبک نکته مثبتی باشد.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) استخراج کرده و آن را در جعبه ابزار رونویسی کپی می کنید. سیستم این متون را رونویسی می کند و نتیجه رونویسی را به شما نشان می دهد.

با هر بار کلیک بر روی گزینه Rewrite text اولین متن ها برخلاف محدوده قبلی از ابتدا بازنویسی می شوند. این بدان معنی است که هر بار که متن را وارد می کنید، ممکن است خروجی های متفاوت و بازنویسی شده ای دریافت کنید.

با این حال، برای منحصر به فرد کردن متن، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل هر 2-3 سری بازنویسی) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن را از منابع دیگر جایگزین کنید. این امر باعث می شود که نتوان تشخیص داد که متن تحت هیچ شرایطی کپی شده است.

پارافراسی به چه معناست؟

به کپی کردن محتوا پارافراسینگ نیز گفته می شود. با ابزار ترجمه آنلاین ما، می توانید محتوای رونویسی شده توسط ماشین با بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

آیا گوگل تشخیص داد که مقاله بازنویسی شده است؟

خیر حتی اگر چرخش ها و جابجایی های ذکر شده انجام نشوند و حتی اگر متن را فقط از یک منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن رونویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر بار بازنویسی، محتوای اصلی منتقل شود تا خروجی نهایی به هیچ وجه توسط گوگل شناسایی نشود (حداقل فعلا و با الگوریتم های فعلی) .

آیا باید متن بازنویسی شده را ویرایش کنم؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان نیز نیاز به ویرایش دارد، نه فقط توسط ماشین. اشتباهات کوچکی در جملات بازنویسی شده در برخی جاها به خصوص در مناطق خاص دیده می شود که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

درصد شباهت متن رونویسی شده با متن اصلی چقدر است؟

درصد تشابه یا تشابه متن بازنویسی شده به متن اصلی به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی بودن حوزه فعالیت است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و دارای عبارات منحصر به فرد و غیر قابل تعویض هستند ممکن است درصد بیشتری از شباهت را تجربه کنند (یعنی خروجی مقاله بیشتر شبیه متن اصلی است). با توجه به تست های زیادی که انجام شده، این ابزار تقریباً در همه زمینه ها کاربردی و قابل استفاده است و طبق برخی الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا با استفاده از این ابزار می توان پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری را بازنویسی کرد؟

هدف از معرفی ابزار بازنویسی پایان نامه نشونت استفاده از آن در وب و سئو است، اما با وجود این، برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد مطالعات سرقت علمی استفاده کنند. به طور کلی، پاسخ به این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی چقدر است؟

در حال حاضر این سرویس رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر به کاربران عزیز ارائه دهد و نیازی به صرف هزینه زیادی برای بازنویسی متون نیست. البته نسخه رایگان ویرایشگر متن با هوش مصنوعی محدودیت هایی دارد و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

چرا وقتی بازنویسی متن را فشار می‌دهم هیچ اتفاقی نمی‌افتد؟

وقتی روی گزینه نوشتن کلیک می کنید، همچنان پیام «Please صبر کنید» ظاهر می شود. صفحه نمایش شما در حال بازنویسی متن است…” و بعد از 60 ثانیه نتیجه نهایی نمایش داده نمی شود، احتمالاً به دلایل زیر:

خطاهای سرور (نادر، اما ممکن است).

شما از یک عامل یا فیلتری استفاده می کنید که باید استفاده شود.

متن اصلی که تایپ کردید گیج کننده است یا حاوی کاراکترها و فاصله های اضافی است، بنابراین باید خطوط و فاصله های خالی را از متن حذف کنید و دوباره امتحان کنید.