اخبار عمومی

کری‌خوانی یک پرسپولیسی؛ عضو هیات مدیره هستید یا ادمین صفحه هواداری؟

کورس قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس به هفته پایانی خود رسیده و روز شنبه یکی از این 2 تیم قهرمان لیگ بیست‌وسوم خواهد شد. با توجه به شرایط جدول قطعا شانس پرسپولیس بیشتر است و این موضوع باعث شده اعضای این تیم چند روز اخیر را با روحیه بالاتری سپری کنند. در این بین رفتارهای یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس و استوری‌های او در فضای مجازی کمی دور از انتظار است. پیمان حدادی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، در روزهای اخیر چند استوری عجیب منتشر کرده که در شان جایگاه او نیست. او ابتدا با انتشار تصویری از نتایج استقلال و پرسپولیس در خانه شمس‌آذر و اشاره به برد سرخپوشان در مقابل تساوی رقیب، به استقلالی‌ها کنایه زده و پس از انتشار شایعه حضور مهدی تاج در جلسه سازمان لیگ برای میزبانی پیکان، شعری از فردوسی منتشر کرده است.

مشابه اقدامات حدادی در سال‌های اخیر بارها توسط دیگر اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس دیده شده است. فقط در ایران است که اعضای هیات مدیره باشگاه‌های مطرح تا این حد در فضای مجازی فعال هستند و تلاش می‌کنند با استوری‌های هوادارپسند به محبوبیت برسند و جایگاه‌شان را مستحکم کنند. در فوتبال ایران راهکار اصلی برای مطرح شدن همین استوری‌ها و مصاحبه‌های آتشین است ولی بهتر است مدیرانی که وارد این 2 باشگاه بزرگ می‌شوند قبل از هر چیز روی عملکرد خود تمرکز کنند و تلاش کنند با حل کردن مشکلات صندلی‌شان در هیات مدیره را نگه دارند. وظیفه یک عضو هیات مدیره کری‌خوانی و استوری گذاشتن نیست و این کار را هواداران و صفحات هواداری در فضای مجازی به مراتب بهتر از مدیران انجام می‌دهند.

این موضوع البته فقط مختص به تیم پرسپولیس نیست و در استقلال هم طی سال‌های اخیر مدیران زیادی مشابه این اقدامات را انجام دادند و بدون کمترین اثرگذاری مثبت این باشگاه را ترک کردند. رویکردی که نتیجه‌اش مشکلات مدیریتی فراوان و اتفاقات تلخی چون حذف از لیگ قهرمانان آسیا و بسته شدن چندباره پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخابی‌ها بوده است.

258 258