اخبار ورزشی

فریادشیران از آکادمی رفت، بهانه بعدی هیات‌مدیره استقلال چیست؟

طبق گزارش ها شفافپس از ملاقات شب گذشته اعضای هیئت مدیره این باشگاه با وزیر ورزش ، مشخص شد كه یكی از اختلافات اصلی كه بهانه ای برای تحت فشار قرار دادن مدادی بود ، این است كه اساساً فعالیت ناصر فریاد شیران در رده های استقلال است!

عجیب اینکه تنها بخشی از استقلال که در ماههای اخیر سهم خوبی داشته آکادمی این باشگاه بوده است که آبی ها را در رده های پایه به قهرمانی رسانده یا یکی از مدعیان اصلی مسابقات بوده است.

به نظر می رسد کنار کشیدن بسیاری از پیشکسوتان استقلال از مدیریت آکادمی که منافع اقتصادی زیادی را در پی داشت ، علیه فریاد شیرها و به هر قیمتی منجر به بسیج دو یا سه عضو شد. مدیریت استقلال به بحثی برای مدیریت باشگاه تبدیل خواهد شد.

فریادشیران آکادمی را ترک کرد ، بهانه بعدی هیئت مدیره استقلال چیست؟

سرانجام با آشکار شدن درگیری ها و فشارهای شدید به مدیرعامل ، در حالی که انتخاب همکاران باشگاهی و مدیران داخلی با مدیرکل انجام می شود ، سرانجام با اهمیت وزیر ، این تغییر دوباره اولین فاز مدیریت استقلال است. .

استقلال طی سالهای اخیر شاهد حوادث دلخراش زیادی از جمله مداخله از تیم های اصلی خود بوده است و در چندین مورد چهره های سرشناس استقلال با درگیری و افشای فساد یکدیگر حاشیه های شدیدی را برای این باشگاه ایجاد کرده اند.

استقلال که در سالهای اخیر چندین زمین بازی داشته و از نظر سخت افزاری به امکانات اختصاصی دسترسی دارد ، قبل از حضور در فریادشیرا برنامه منسجمی برای پیشرفت در آکادمی نداشت و در واقع نوبت به این قسمت از باشگاه می رسید. پیشکسوتان گروه. نوبت آنها بود که امکانات را در آنجا گسترش دهند و با دوره های خاص اجازه تولید بازیکن برای تیم اصلی در استقلال را بگیرند و این باشگاه بزرگ نیاز به خریدهای منظم از تیم های دیگر داشت. بودجه های نجومی را برای این منظور هزینه کنید.

اکنون فریادشیران از مدیریت آکادمی باشگاه استقلال به مدیرعامل استقلال احمد مددی استعفا داده است که استعفای وی توسط مددی پذیرفته شد تا شورش های اعضای کمیته را که به دلیل درگیر شدن در امور روزمره هیچ درآمدی کسب نکردند ، سرکوب کند. باشگاه.

در این مدت هیئت مدیره باشگاه استقلال فشار زیادی به احمد مددی برای تغییر آکادمی این باشگاه وارد کرد و این فشارها سرانجام منجر به کناره گیری شیران فریاد از سمت خود شد ، اما مشخص نیست چه کسی گزینه ویژه ای را تعیین خواهد کرد در مددی یا از این نظر. او می تواند از مهره قابل اعتماد دیگری در آن موقعیت استفاده کند.

فصل گذشته آکادمی باشگاه استقلال در رده امید و نوجوان قهرمان این مسابقات شد و در رده جوانان در رده دوم و در رده نوجوانان سوم شد و با این رکورد ، ناصر فریادشیران هدایت مسابقات را بر عهده دارد. آکادمی باشگاه استقلال به جانشین او.