اخبار ورزشی

کنایه تند مجیدی به پیشکسوتان استقلال و مخالفانش

به گزارش خبرگزاری خبر فوری؛ روز شنبه، تکلیف قهرمان لیگ برتر مشخص خواهد شد. استقلال و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ به مصاف پیکان و مس رفسنجان می‌روند که در این میان، شانس سرخ‌ها با توجه به یک امتیاز برتری، بیشتر است. اما نکته جالب این است که روز گذشته، سالگرد یکی از اتفاقات تاریخی لیگ برتر ایران بود.

به گزارش ورزش سه، فرهاد مجیدی که در سه مقطع جانشین سه سرمربی استقلال شده بود، بالاخره در لیگ بیست و یکم و برای نخستین بار، فصل را از ابتدا به عنوان سرمربی آبی‌های پایتخت آغاز کرد و رکوردی را از خود بر جا گذاشت که در تاریخ فوتبال ایران بی‌سابقه بود؛ او توانست به نخستین تیمی تبدیل شود که در رقابت‌های لیگ برتر، بدون شکست عنوان قهرمانی را به دست آورده است.

روز گذشته سالگرد برگزاری آخرین هفته لیگ برتر و مسجل شدن قهرمانی بدون شکست استقلال بود. آبی پوشان در شرایطی با هدایت فرهاد مجیدی این عنوان را به خود اختصاص دادند که سرمربی محبوب آبی‌ها، در میانه‌های لیگ بیستم جانشین محمود فکری شده بود که البته انتخاب او با مخالفانی نیز همراه بود.

مجیدی پیش از آن به عنوان جانشین وینفرد شفر و آندره آ استراماچونی انتخاب شده بود و برای سومین بار، این اتفاق برای او رخ داد. با این تفاوت که او لیگ بیست و یکم را از ابتدا و به عنوان سرمربی استقلال آغاز کرد و در نهایت نیز یک قهرمانی تاریخی و بدون شکست را به ثبت رساند.

حالا و در سالگرد این اتفاق مهم، مجیدی تعدادی از استوری‌هایی که توسط صفحات هواداری استقلال منتشر شده‌اند را در استوری خود منتشر کرده که حاوی نکات عجیب و جالبی است. استوری‌های فرهاد با ویدیویی از یک فن پیج آغاز می‌شود؛ جایی که بخش خبری شبکه سوم سیما از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی پوشان خبر می‌دهد و در ادامه نیز انتقادات پیشکسوتان این تیم از این موضوع پخش می‌شود.

انتقادات از محمد نوازی، دستیار کنونی جواد نکونام در استقلال آغاز می‌شود. جایی که او می‌گوید: “فرهاد مجیدی برای استقلال کوچک بود.” در ادامه اظهارات علی لطیفی و رضا رجبی نیز پخش می‌شود که مدعی هستند فرهاد مجیدی باید زمان دیگری به عنوان سرمربی استقلال انتخاب می‌شد و این تصمیم او، اصطلاحا باعث می‌شود او در این تیم بسوزد.

ویدیوهایی از دیگر پیشکسوتان استقلال مانند محمد نوری، ستار همدانی و علی فتح‌الله‌زاده نیز پخش می‌شود که با سرمربیگری مجیدی مخالفت می‌کنند و در ادامه نیز کلیپی از خنده‌های مجیدی در یکی از نشست‌های خبری‌اش روی این ری اکشن‌ها میکس شده که در نوع خود جالب توجه است.

در ادامه هم ویدیویی از شادی بازیکنان، کادرفنی و مجیدی در فصل منجر به قهرمانی بدون شکست آبی‌ها را مشاهده می‌کنیم که با صدای فرهاد و جمله‌ای از او در یکی از کنفرانس‌های مطبوعاتی همراه شده که مجیدی می‌گوید: چون استقلال یکدل و یکدست است، هیچ تیمی نمی‌تواند ما را شکست دهد چون ما از لحاظ فنی، از سایر تیم‌های لیگ خیلی، خیلی، خیلی بهتر هستیم. ولی این یکدلی و یکدستی است که باعث می‌شود تیمی نتواند استقلال را شکست دهد.

فریم‌های پایانی این ویدیو نیز جالب توجه است. صدای پیشکسوتان استقلال که در مصاحبه‌های گوناگونی مخالفت خود را با سرمربیگری فرهاد در استقلال اعلام کرده‌اند، روی ویدیوهایی از شادی این مربی محبوب آبی‌ها میکس شده و سکانس پایانی نیز بوسه مجیدی بر جام طلایی لیگ بیست و یکم است که بدون شکست به دست آمد.

۲۵۸ ۲۵۸

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.