اخبار سلامت

گزارش تصویری| قدرت طراحی استودیوی زاها حدید در ساخت کشتی تفریحی

به گزارش خبرگزاری خبر فوری، طراحی کلی توسط «دینامیک سیالات و اکوسیستم‌های زیر آب، با تحقیقات هیدرودینامیکی که طراحی بدنه را شکل می‌دهند» شکل گرفته است.

به گفته استودیوی زاها حدید، بخش فوقانی اسکلت بیرونی، شبکه درهم‌تنیده‌ای از تکیه‌گاه‌ها است که ضخامت متفاوتی دارند و به ظاهر خارجی کشتی تفریحی، زیبایی طبیعی می‌بخشد. ساختار یات و اتصال سطوح و عرشه‌های مختلف کشتی، نمایش یکپارچه‌ای از امواج دریا است. با خروج از طراحی سنتی یات بادبانی، اسکلت بیرونی نمونه اولیه ارتباط عمیقی بین عرشه‌های مختلف و عناصر طراحی ایجاد می‌کند.

این مجموعه از طراحی شامل ۵ کشتی می‌شود؛ یات بادبانی ۹۰ متری JAZZ اولین نمونه از پنج کشتی منحصربه‌فرد است. به عنوان شیء پویایی که در محیط‌های پویا حرکت می‌کند، طراحی یات باید پارامترهای دیگری فراتر از پارامترهای معماری را در خود داشته باشد استودیوی زاها حدید توضیح داده که هر یات، پلتفرمی مهندسی است که نیازهای هیدرودینامیکی و ساختاری خاص را با بالاترین سطوح راحتی، کیفیت فضایی و ایمنی ادغام می‌کند.

منبع: archdaily

۲۲۷۲۲۷

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.