اخبار عمومی

اجرای ۱۰۰ درصدی برخی از مصبوبات شهرستانی استاندار گلستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسین احمدی شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر شهید جمهور به استان و مصوبات سفرهای شهرستانی و شهری استاندار اظهار کرد: شهادت رییس جمهور تهدیدی بود که با جهاد تبیین انقلابی به فرصتی برای عرضه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

وی افزود: جهاد تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم و شهید جمهور در واقع بیان این الگو به مردم است که تا پیش از این هم بسیاری از خدمات و انقلاب قابل انجام بود و خوشبختانه به مدد این دولت مردمی انجام شد

مدیر کل دفتر استاندار گلستان گفت: هدف همه ما امیدآفرینی و ارتقا مشارکت عمومی در عرصه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری است.

وی یادآور شد: تعدادی از مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار گلستان یا به طور ۱۰۰ درصد اجرایی شده‌اند و یا در دست اقدام است.

احمدی اظهار کرد: اگرچه مسیر خدمت در جمهوری اسلامی زیر سایه ولایت همچنان ادامه دارد اما تلاش ما انعکاس درست خدمات شهید جمهور دلسوز و مردمی طی روزهای آتی تا انتخابات پیش رو است و روابط عمومی فرمانداری‌ها تمامی مستندات مصوبات و اقدامات شهرستانی را به دفتر بازرسی استانداری تحویل دهند.

وی یادآور شد: یکی از مدل‌های ارزشمند جهاد تبیین انعکاس خدمت پیش و پس از انجام آن است و با خلاقیت‌های از این دست بوضوح اقدامات صورت گرفته برای مردم روشنگری می‌شود.

احمدی یادآور شد: این جلسه به همت دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گلستان برگزار شد.