اخبار حوادث

جاده چالوس همچنان مسدود است/ اعلام وضعیت ترافیکی جاده‌ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ضمن تشریح آخرین جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام کرد که جاده چالوس همچنان مسدود است.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبر فوری درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده سه راهی چلاو و حدفاصل گزنک تا زیار نیمه سنگین است. همچنین شاهد ترافیک پرحجم در مسیر جنوب به شمال این محور در محدوده آب اسک هستیم.

وی از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه پردیس – تهران در محدوده جاجرود خبر داد و گفت: وضعیت مشابه در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده پل دلیچایی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران در حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک گزارش شده است، اظهارکرد: ترافیک در مقاطعی از محور شهریار – تهران پرحجم گزارش است، همچنین ترافیک در آزادراه ساوه – تهران در محدوده رضی آباد نیز پرحجم است.

شیرانی درباره وضعیت جاده چالوس نیز گفت:‌ این محور در پی جاری شدن سیل مسدود شده بود و همچنان نیز مسدود است. به تبع آن آزادراه تهران – شمال نیز مسدود است. پلیس تاکید دارد که تا زمان ایمن‌سازی کامل محور، جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال بازگشایی نشود.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: بارش باران در برخی از محورهای استان گلستان گزارش شده است. پرهیز از سرعت زیاد و رانندگی با سرعت مطمئنه و همچنین رعایت فاصله طولی، توصیه‌ای که باید در هنگام رانندگی جدی گرفته شود.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. 

انتهای پیام 

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.