اخبار ورزشی

مفسدان را باید در استادیوم آزادی شلاق بزنند

به نقل از اطلاعات آنلاین وی افزود: من اشتباه می‌کردم از او (مهدی تاج) انتقاد می‌کردم، چون کسی زورش به او نمی‌رسد. این مسئله فساد در استان کرمان اتفاق افتاده است. من آنجا کار کرده ام، آن‌ها مردمان خوبی هستند و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده و به نظرم ورود غریبه‌ها به فوتبال آنجا دلیل این اتفاق بوده است.

شرفی گفت: فوتبال ما سیاسی است. چرا وی‌ای آر را نمی‌آورند؟ چه کسانی از نبودن این سیستم سود می‌بنرد؟ در بازی آخر لیگ به نظرم آن صحنه آفساید بودو قخهرمان را تعیین کرد. آیا داور جرات داشت آن صحنه را آفساید بگیرد؟ پوست او را می‌کندند. بازیکن استقلال (مهرداد محمدی) که آن حرف‌های زشت را زد از روی عصبانیت بود. در این فوتبال به این افراد بر نمی‌خورد که یک بازیکن آنگونه علیه شان حرف می‌زند؟ انگان اصلا از توهین بدشان نمی‌آید.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: الان فغانی کجاست؟ برای چه کسانی سوت می‌زند؟ مگر این داور یک روزه شده فغانی؟ برای این داور سرمایه گذاری شده است. علی دایی کجاست؟ همه دنیا قبولش دارند، اما ما اینجا کنارش می‌گذاریم. فردوسی پور را چرا کنار گذاشتند؟ همه دنیا مهره‌های خود را نگه می‌دارند و حمایت می‌کنند و ما حذف می‌کنیم. آقای فدراسیون فوتبال، دزدی از کارمندان شما شروع شده است. مثلا محمد دادکان چرا باید کنار باشد؟ این دادکان از دوره جوانی اش معترض بود. من با حشمت مهاجرانی الان کاری ندارم، اما چرا باید کنار باشد؟

وی بیان داشت: من متاسفم که درباره این آدم صحبت می‌کنم، اما آقای جواد خیابانی الان دوزاری اش افتاده است. شاید حقوقش کم شده است. من زمان حضور م در برق شیراز نگفتم این داورها حقوق شان کم است؟ گفتم این‌ها با حقوق کم قضاوتی می‌کنند بین دو تیم که چند میلیارد پول دارند و معلوم است که خرید و فروش می‌شوند. رییس فدراسیونی که می‌خواست آپارتمان بخرد پول نداشت و من رفتم از صاحب ملک تخفیف گرفتم الان همان آدم میلیارد شده است. از کجا آورده است؟ یک آدمی به نام علی خسروی که داور بود رفت لیست جمع کرد و بقیه امضا کردند و گفتند شرفی به داورها توهین کرده است. من گفته بودم برخی از این داورها پول گرفته اند. حالا همین خسروی از شیتیل بگیرها حرف می‌زند. آقای خیابانی چطور قبلا از دزدها نمی‌گفتید؟ تا الان کجا بودید؟ من الان از علی دایی و فغانی و فردوسی پور دفاع می‌کنم؛ هیچ ارتباطی هم با اینهاد ندارم، اما وقتی این‌ها کنار باشند کار به این فساد کشیده می‌شود. یک روز به همین عادل فردوسی پور گفتم به جای این کار برو دنبال وکالت، چون در این جایگاه بمانی حذفت می‌کنند.

شرفی در ادامه به «اطلاعات آنلاین» گفت: هر جای دنیا بود رییس فدراسیون استعفا می‌داد. آقای تاج به چه قیمتی حاضر هستید سر کار باشید؟ حتما برخی از تاج حمایت می‌کنند که از جایش تکان نمی‌خورد. ماجرای قرارداد ویلموتس چه شد؟ مگر آقای تاج نگفته بود این قرارداد بهترین است؟ من دوست دارم بروم در محیط فوتبال، اما نمی‌روم. می‌روم جام پیشکسوتان را تماشا می‌کنم. شما بروید ببینید وی آی پی ورزشگاه‌ها جای ماها چه کسانی می‌نشینند. من در مراسمی رفتم سخنرانی کردم. مراسمی که آقای کلانی گرفته بود. رفتم گفتم من یک پرنده بدون سرزمین هستم. همین آقای جاودانی که مجری بود آمد گفت آقای شرفی موضوع را سیاسی نکنید.
مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: من پولدارترین آدم روی زمین هستم؛ کسی به اندازه من پول ندارد؛ می‌دانید چرا؟ چون بی نیاز هستم. یک روزی در مس سرچشمه بودم مدیران باشگاه به من زنگ زدند گفتند شما ۹۰ میلیون از ما طلب دارید. حتی نمی‌دانستم طلب دارم.

وی افزود: الان در تیم ملی این آقای نبی کارش چیست؟ از آقای نبی بالاتر نداریم روی آن نیمکت بنشیند؟ کجای فوتبال بوده است. ریشه مشکلات فوتبال ما همین کنار بودن فوتبالی‌ها و حضور همین افراد است. زمانی که من تیم داشتم یک دلال هم جرات نداشت نزدیک شود. اگر می‌آمد کتک می‌خورد.

شرفی در انتها گفت: باید با افرادی که در فوتبال دزدی کرده اند به شدت برخورد شود. هم برخورد شود و هم پول‌هایی که برده اند را پس بگیرند و هم آن‌ها را در استادیوم آزادی شلاق بزنند؛ بلیت فروشی هم بکنند تا مردم بروند و تماشا کنند. یک عده هم عبرت بگیرند.

257 251

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.