اخبار سلامت

پوشش امدادی مراسم رهروان غدیر زنجان توسط ۴۵ تیم هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: ۴۵ تیم عملیاتی هلال احمر در زنجان مراسم ‌رهروان غدیر را پوشش امدادی و بشردوستانه می دهند.

به گزارش خبر فوری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، حکمت‌الله‌ هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر زنجان، گفت: ۴۵ تیم با بیش از ۱۷۵ نیروی عملیاتی هلال‌احمر روز سه‌شنبه‌ از مسیر چهار راه امیر کبیر زنجان تا امامزاده سید ابراهیم (ع) مستقر و شرکت‌کنندگان در مراسم رهروان غدیر را تحت پوشش خدمات امدادی و بشردوستانه، غربالگری سلامت و آموزش قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل هماهنگی عملیات، تیم امداد هوایی همراه با بالگرد و یک دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات در حالت آماده باش برای ارائه خدمات امدادی قرار می‌گیرند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم‌های عملیاتی همراه با ۹ دستگاه آمبولانس، موتورلانس، موتور تریل و خودروهای کمک دار برای ارائه خدمات امدادی به مشتاقان حضرت علی علیه السلام مستقر می‌شوند.

هاشمی اظهار داشت: از این تعداد تیم‌های عملیاتی، ۲ تیم توانا با بیش از ۱۰ نجاتگر خانم نیز برای ارائه خدمات امدادی پیش بینی شده است.

وی به ارائه خدمات بشردوستانه و امدادی توسط ۱۵ تیم ۳۰ نفره از اعضای جوانان اشاره کرد و ادامه داد: تیم‌هایی متشکل از اعضای جوانان دختر و پسر نیز ارائه خدمات بشردوستانه مورد نیاز را ارائه خواهند داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تست قند و فشار خون توسط پنج تیم متشکل از ۲۰ نفر از اعضای داوطلبان انجام خواهد شد.

هاشمی افزود: با همکاری پنج مربی ارائه آموزش‌های رایگان از دیگر خدمات هلال احمر در مسیر مراسم رهروان غدیر خواهد بود.

وی یادآوری کرد: ارائه خدمات هلال احمر در مراسم رهروان غدیر زنجان از ساعت ۱۶:۳۰ بعدازظهر امروز، تا پایان مراسم خواهد بود.

انتهای پیام

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.