بهترین بروکر برای حساب سنتی یا نانو

حساب سنت این امکان را برای تریدرها فراهم می کند تا با کمترین میزان سرمایه به معامله در بازار فارکس مشغول شوند. بروکرهای متعددی در بازار وجود دارند که حساب سنت ارائه می دهند، اما توجه داشته باشید که هر بروکر، حساب سنت خود را بر اساس قوانین و ویژگی های متفاوتی در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. به همین دلیل، ما در این مقاله به بررسی «بهترین بروکر برای حساب سنتی» می پردازیم.

معرفی و بررسی بهترین بروکر برای حساب سنتی به همراه حداقل واریز بروکر ها

حساب سنت (cent) نوعی اکانت منحصر به فرد در بروکرها است که به معامله گران اجازه می دهد تا با کوچک ترین واحد پول، به معامله در بازارهای مالی آنلاین همچون فارکس بپردازند! در این نوع حساب شما می توانید با کمترین مقدار سرمایه تان وارد معامله شوید و به سود های کوچک دست پیدا کنید. شروع فعالیت در حساب سنت، بهترین انتخاب برای معامله گران مبتدی است که تازه شروع به یادگیری و معامله کرده اند. با ما در این مقاله از وب سایت پارسیان کریپتو همراه باشید.

در حساب سنتی نیازی به ثبت سفارش با حجم بالا نیست و در صورت ضرر، سرمایه زیادی را از دست نمی دهید. همچنین با استفاده از حساب سنت، می توانید با محیط بازار آشنا شده و تجربه کسب کنید. ما در ادامه لیستی از ” بهترین بروکر برای حساب سنتی” تهیه کرده ایم تا با بهترین حساب های سنتی جهان آشنا شوید.

آیا آلپاری بهترین بروکر برای حساب سنتی است؟!

در گذشته آلپاری یکی از بهترین بروکر های حساب سنتی بود که تنها با 1$ سرمایه اولیه، امکان معامله را فراهم می کرد. متاسفانه این کارگزاری اخیرا اعلام کرد که از تاریخ 10 فوریه [21 بهمن ماه 1402] حساب نانو/سنت از آلپاری حذف شده و معامله گران از این پس نمی توانند هیچ گونه فعالیتی در این حساب داشته باشند.

با این حال، بروکر آلپاری یکی از بهترین کارگزاری های فارکس به شمار می رود که حساب های معاملاتی دیگری را در اختیار تریدر ها قرار می دهد. حساب های معاملاتی این بروکر به اسپرد/کمیسیون پایین شهرت دارند و شما می توانید با کمترین سرمایه در سایر حساب های آلپاری به معامله مشغول شوید.

آلپاری یکی از بروکر هایی بود که با ارائه حساب نانو، امکان معامله در بازار با سرمایه کم را برای کاربران فراهم می کرد.

ساعت کاری بروکر آلپاری به چه صورت است؟!

ساعت بروکر آلپاری روی منطقه زمانی اروپای شرقی [GMT+3] تنظیم است و در نیمه اول و نیمه دوم سال تغییر می کند. به همین دلیل برای ثبت معاملات در زمان صحیح باید به این اختلاف زمانی با وقت ایران توجه ویژه ای داشته باشید. در ادامه، جدولی تهیه کرده ایم که ساعت کاری بروکر آلپاری در زمان های مختلف را نشان می دهد.

آموزش اتصال آلپاری به تریدینگ ویو: آیا می توان الپاری را به تریدینگ ویو متصل کرد؟!

اتصال آلپاری به تریدینگ ویو، مزایای جذابی برای معامله گران فراهم می کرد و در کمتر بروکری دیده می شد اما متاسفانه در حال حاضر امکان اتصال الپاری به تریدینگ ویو وجود ندارد. به هرحال درصورت بازگشت این قابلیت باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. وارد کابین شخصی در بروکر آلپاری شوید؛
  2. حساب دمو یا واقعی که را انتخاب نمایید؛

مزایای اتصال حساب آلپاری به تریدینگ ویو:

به طور خلاصه می توان گفت برخی از مزایای مهم اتصال آلپاری به تریدینگ ویو عبارتند از:

  • افزایش سرعت تحلیل و معامله در حساب آلپاری؛
  • استفاده از ابزار های سفارش گذاری پیشرفته در تریدینگ ویو؛
  • دسترسی به بیش از 100 اندیکاتور پرطرفدار؛
  • امکان مشاهده بیش از 8 نمودار به صورت همزمان؛
  • تشخیص آسان الگوی کندل استیک؛
  • بیش از 80 ابزار متنوع برای تحلیل قیمت و حرکت؛
  • امکان تحلیل در چندین تایم فریم؛
  • ارائه بیش از 70 نماد معاملاتی پرتقاضا؛
  • امکان مرتب سازی چندین واچ لیست؛
  • امکان تعیین خطوط روند قدرتمند.

سخن پایانی و نظر کارشناس درباره بهترین بروکر با حساب سنتی

انتخاب بهترین بروکر برای حساب سنتی از اهمیت بالایی برخوردار است که ما در این مقاله به معرفی بهترین بروکر با حساب سنتی پرداختیم. بروکر های حساب سنتی اکانت های ویژه ای را در اختیار معامله گران می گذارند تا تریدر ها معاملات را با سبک متفاوتی پیش ببرند. اگر شما هم یک معامله گر مبتدی در بازارهای مالی هستید، پیشنهاد ما به شما این است که در بروکر های حساب سنتی فعالیت خود را شروع کنید. چراکه با این کار می توانید بدون از دست دادن سرمایه به کسب تجربه بپردازید.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی و دقیق تر در خصوص بروکر حساب سنتی می توانید به وبسایت ما در مراجعه کنید و از مقاله های مرتبط با این موضوع استفاده نمایید.