انواع کاور زن کفش مکانیکی و حرارتی

دستگاه کاور کفش

دستگاه های کاور کفش را می توان یکی از کاربردی ترین تجهیزات رفاهی و نظافتی جهت استفاده در محیط های ایزوله دانست. خرید دستگاه های کاورزن کفش این امکان را برای شما فراهم می سازد که بدون در آوردن کفش ها، بتوانید به محیط های ایزوله و بهداشتی وارد شوید. بطور کلی این دستگاه ها انواع مختلفی را دارا هستند که از مهم ترین آن ها می توان به دستگاه کاور زن کفش مکانیکی، حرارتی واتوماتیک  اشاره نمود. این تجهیزات رفاهی به دلیل جای گیری کم، قابل استفاده در تمامی اماکن می باشند.

خرید دستگاه کاور بطور عمده برای محیط های بهداشتی و برای جلوگیری از انتقال آلودگی و گرد و خاک بسیار مناسب می باشد. به عنوان نمونه اتاق های سرور، اتاق های عمل بیمارستان، کارخانجات غذایی و … از جمله موارد استفاده این تجهیزات می باشند. این دستگاه ها در زمانی در حدود 2 الی 3 ثانیه و بدون دخالت دست کاوری از جنس پلاستیک در زیر کفش شما خواهند کشید.

تجهیزات دستگاه کاور کفش شامل موارد زیر می شود:

انواع دستگاه های کاورزن مکانیکی در مدل ها و رنگ های مختلف

دستگاه های کاور کفش اتوماتیک و مجهز به سنسور چشمی برای راحتی کاربر

انواع دستگاه های کاورزن حرارتی با پوشانندگی کامل قسمت زیرین کفش های شما

نایلون های کاور کفش در مدل ها و تعداد مختلف با توجه به نوع دستگاه شما

انواع دستگاه کاور کفش از نظر عملکرد

دستگاه کاور کفش از نظر عملکرد و چگونگی کاور کردن کفش به سه دسته مجزا مکانیکی، اتوماتیک و حرارتی تقسیم بندی میشود که در ادامه به آنها می پردازیم.

دستگاه کاور کفش مکانیکی

برای کاور کردن کفش با استفاده از دستگاه کاور کفش مکانیکی نیازی به برق و باتری نیست. نحوه عملکرد این دستگاه به صورت مکانیکی و با فشار فنر زیر پا است که در این حالت یک کاور حلقه دار اطراف کفش را میپوشاند.

دستگاه کاور کفش اتوماتیک

نام دیگر دستگاه کاور کفش اتوماتیک، دستگاه کاور کفش هوشمند میباشد که در این دستگاه کاور به صورت خشاب کش دار اطراف کفش را میپوشاند. شروع دستگاه کاور کفش اتوماتیک با فشار پا است.

دستگاه کاور کفش حرارتی

نحوه عملکرد دستگاه کاور کفش حرارتی با مدل های مکانیکی و اتوماتیک متفاوت است. در این دستگاه از رول های حرارتی استفاده میشود. هنگامی که کفش در ناحیه تعیین شده قرار میگیرد؛ کاور توسط حرارتی که دریافت میکند اطراف کفش را به خوبی میپوشاند. کاور کفش حرارتی برای عملکرد خود به برق و باتری نیازمند

دستگاه کاور کفش حرارتی چگونه کار میکند؟

یکی از پیشرفته ترین دستگاه های کاور کفش که امروزه توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است؛ دستگاه کاور کفش حرارتی است. این دستگاه پیشرفته تمامی سطح کفش شما را می پوشاند و از ورود آلودگی جلوگیری می کند. در دستگاه کاور کفش حرارتی یک رول PVC بکار رفته و در انتهای دستگاه تعبیه میشود و در صورت اتمام قابل تعویض است. پس از اینکه حرارت دستگاه را تنظیم و آن را روشن کردید؛ رول PVC به صورت اتوماتیک در محل قرارگیری کفش کشیده میشود. شما میتوانید در این محل کفش های خود را قرار دهید و به سمت پایین نیروی اندکی وارد کنید. در این هنگام دستگاه با حرارت معینی کفش هایتان را کاور می کند. از مزیت های مهم کاور کردن کفش این است که در کمترین زمان بدون دخالت دست صورت میگیرد

چرا باید از دستگاه کاور کفش حرارتی استفاده کرد؟

در این قسمت برای اینکه دستگاه کاور کفش حرارتی را بهتر بشناسید به ویژگی ها و مزیت آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

استفاده آسان و راحت

پس از روشن شدن چراغ دستگاه شما میتوانید در کمترین زمان، کفش هایتان را کاور کنید.

کارکرد اتوماتیک

از آنجایی که دستگاه کاور کفش حرارتی بدون دخالت دست و کاملا اتوماتیک کفش ها را کاور میکند، از نظر بهداشتی مزیت تلقی می شود.

ایمنی بالا

قطعه کشنده کاور به صورت مخفی بر روی دستگاه طراحی شده تا کفش هایتان در درون دستگاه گیر نکند. همچنین حرارتی که برای کاور در دستگاه بکار میرود، آسیبی به کفش ها وارد نمی کند.

عدم تعویض مکرر کفش در حین ورود و خروج

با استفاده از دستگاه کاور کفش حرارتی دیگر لازم نیست کفش هایتان را تعویض کنید. فقط کافیست هنگام خروج کاور را از کفش ها جدا کنید.

مناسب برای هر فضا

ابعاد دستگاه کاور کفش حرارتی کوچک بوده و کمترین فضا را اشغال میکند.

قابلیت تشخیص خطا

در صورت خطا دستگاه به کاربر هشدار می دهد و عدد مربوط به آن را بر روی نمایشگر نشان میدهد.

قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست

رول های PVC بکار رفته در دستگاه کاور کفش حرارتی قابل بازیافت و دارنده گواهینامه ROSH است.

نکات مهمی که باید در نگهداری دستگاه کاور کفش حرارتی به آنها توجه کنید

نکاتی مهم و کلیدی در مورد نگهداری و استفاده از دستگاه کاور کفش حرارتی وجود دارد که اگر به آنها توجه کنید؛ طول عمر و کارایی دستگاه بالا می رود. این نکات به شرح زیر اند:

برای استفاده از دستگاه کاور کفش حرارتی به یک منبع برق شهری 220 ولتاژ نیازمندید تا نیروی محرکه لازم را برای دستگاه تامین کند.

برای جداسازی کاور از کفش تنها کافیست کاور را از قسمت پاشنه کفش جدا کنید.

مدت زمان کافی برای کاور شدن کفش در دستگاه کاور کفش حرارتی سه ثانیه میباشد و از نگهداری بیش از انداز کفش درون محفظه دستگاه  خودداری کنید.

قبل از استفاده از دستگاه کاور کفش حرارتی حتما بروشور یا همان دفترچه راهنما را با دقت مطالعه فرمایید و در صورت بروز مشکل میتوانید به کارشناسان ما در شرکت رادین مد تماس حاصل فرمایید تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

قبل از خرید رول برای دستگاه کاور ابتدا از مدل و اندازه مناسب رول دستگاه مطمئن شوید. هر دستگاه کاور کفش از رول مخصوصی استفاده می کند.

کاورهای کفش به صورت یکبار مصرف هستند و استفاده مجدد آنها آلودگی را با خود به همراه دارد.

به یاد داشته باشید دستگاه کاور کفش حرارتی هیچ آسیبی به کفش شما وارد نمی کند؛ زیرا حرارتی که در این دستگاه بکار رفته است تنها برای گرم کردن کاور است.

قیمت دستگاه کاور زن کفش

قیمت دستگاه کاور زن کفش به عواملی همچون برند سازنده، ظرفیت مخزن کاور و سیستم عملکرد دستگاه بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت دستگاه کاور کفش اتوماتیک به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته در ساخت و طراحی دستگاه دارای قیمت نهایی بالاتری نسبت به دستگاه کاور کفش مکانیکی است. از طرفی در دستگاه کاور حرارتی به دلیل استفاده از مکانیزم ایجاد حرارت در کاورهای رولی که قابلیت کاور زنی از 500 تا 1000 عدد کفش را دارد، دارای صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به دیگر مدل ها بوده که همین موضوع سبب افزایش قیمت دستگاه کاور زن کفش نیز می گردد.