اقتصادی

قیمت پایه کالاها در ماه رمضان اعلام شد

قیمت پایه کالاها در ماه رمضان اعلام شد

رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده و محصول ضمن ارائه جزئیات برنامه نظارت ویژه ماه مبارک رمضان ، قیمت کالاهای اساسی را که برای تنظیم بازار ماه رمضان ارائه می شود ، اعلام کرد.

به گزارش خبر فوری ، عباس تابش در مصاحبه ای اظهار داشت: نظارت ویژه برای ماه مبارک رمضان از 20 آوریل تا 3 خرداد با حضور در همه مناطق مرتبط از جمله مجازات های دولت ، صنعت استان ، صنعت معدن و تجارت و اتاق های صنفی ، چک و check-out. نظارت بر بازار هماهنگ خواهد شد.
وی با بیان اینکه این طرح در واقع تداوم برنامه جامع نوروزی برای تهیه و تهیه کالاهای اساسی است ، اظهار داشت: در این طرح کلیه کالاهای اساسی به نیاز روزانه شهروندان از جمله گوشت ، تخم مرغ ، برنج ، روغن ، شکر نیاز دارند. و موارد مشابه بیشتر از آنچه کشور نیاز دارد در انبارهای استانها و سردخانه ها تهیه و ذخیره می شد.
به گفته رئیس سازمان حفاظت ، 50 هزار تن برنج هندی با حداکثر قیمت 8000 تومان به ازای هر کیلوگرم ، و همچنین شکر با حداکثر قیمت 5 هزار و 900 تومان به ازای هر کیلوگرم ، 25 هزار تن مرغ منجمد با حداکثر قیمت 12000 تومان ، بیش از 15000 تن بستنی گوشت قرمز با قیمت مصوب تا 42000 تومان به ازای هر کیلو ، 50 هزار تن روغن خام برای تولید انواع روغن نباتی با سقف قیمت مصوب و 100000 تن انواع مختلف خرما مازافاتی و کبکاب که توسط کارگروه براساس نوع ، کیفیت تنظیم می شوند. وزن بسته بندی و سایر ویژگی ها بازار استان دارای قیمت است و برای ماه رمضان در دسترس است.
اعلام قیمت حلیم ، خاکستر ، ذوالبیا و بامیه در هر استان طی چند روز

این مقام مسئول درباره تهیه برخی کالاهای غذایی و مصرفی مانند حلیم ، آش ذولبیا و بامیه در ماه رمضان نیز گفت: “در شرایط فعلی کشور و درگیری جامعه با ویروس کرونری محدودیت هایی در فعالیت برخی واحدهای صنفی وجود دارد. به طور طبیعی مانع از گسترش می شود. ” پیش بینی بیماری تهیه انواع غذاها نیز با این محدودیت ها و در چهارچوبی که در پروتکل های ارتباطی ستون کرونری مشخص شده است مطابقت خواهد داشت.
وی افزود: حداکثر قیمت این اقلام توسط کمیسیون کنترل هر استان تعیین می شود و طی چند روز آینده در سیستم قیمت گذاری بارگذاری می شود.
تابش همچنین با تأکید بر اینکه کنترل جدی و نظارت بر شبکه توزیع و قیمت تحویل کالاهای سالم از جمله ژل ها و محلول های ضد عفونی کننده ، ماسک و غیره در مورد وضعیت فعلی جامعه ناشی از شیوع بیماری کورو ویروس هشدار داده شده است. و مقابله با خشونت در دستور کار شامل همه عوامل بازرسی است. همچنین نظارت بر فعالیتهای فعلی بنگاه های اقتصادی در زمینه سایر کالاها و خدمات و سایر موارد مورد نیاز مردم در جامعه مانند سایر روزهای سال انجام می شود.
رکورد روزانه آمار تولید بهداشت

رئیس سازمان حفاظت با توجه به سقوط بازرسان در بیش از 100 واحد برای تولید محصولات بهداشتی و مصرفی ، گفت: ارسال روزانه آمار تولید واحدها توسط بازرسان به سازمان کمک می کند تا در توزیع و توزیع اینها نظارت داشته باشد کالاها و کمبودهای احتمالی. ” در اعضای هیئت مدیره تأمل کنید.
وی تهیه کالاهای بهداشتی مورد نیاز برای مبارزه با بیماری عروق کرونا قلب از جمله ژل های ضد عفونی کننده ، الکل ، ماسک ، دستکش و غیره را در صورت نیاز توصیف کرد و گفت: سیستم تلفن 124 ، سیستم اینترنت 124 در برنامه برنامه ها و نظارت و بازرسی اصناف. این روشهایی است که شهروندان می توانند از آنها برای گزارش شکایت یا گزارش هرگونه مشکلی در رابطه با قیمت یا وضعیت کالاها استفاده کنند.
کدام موجودی باید در سیستم انبار ثبت شود؟

به گفته رئیس سازمان حمایت از کالاها ، موجودی مواد غذایی شامل روغن گیاهی جامد ، روغن نباتی خام ، روغن نباتی مایع ، شکر خام ، شکر سفید ، کره پاستوریزه و کره پودر شده ، محصولات کشاورزی شامل برنج ، جو ، چای ، ذرت ، کنجاله سویا ، لوبیا ، نخود ، عدس ، نخود و خرما ، مواد پروتئینی مانند تخم مرغ ، گوشت قرمز منجمد ، مرغ منجمد ، مواد شوینده و محصولات بهداشتی از جمله پودر لباسشویی ، پودر شوینده دستگاه ، محصولات غیر فلزی مانند لاستیک اتوبوس ، لاستیک باری . ، پنوماتیک ، چاپ و نوشتن کاغذ و روزنامه و در آخر محصولات فلزی ، که شامل تیرهای سبک ، تیرهای سنگین ، کامل میلگردهای خام ، دنده ای ، میلگرد و صفحه فولادی ساده است.
تابش در پایان گفت: نظارت بر بازگشایی واحدهای صنفی با همکاری اتاق اتحادیه ها و وزارت بهداشت در پروتکل های قابل توجهی انجام می شود ، اما بازرسان ما موظفند QR یا شناسنامه صادر شده توسط وزارت بهداشت را در نظر بگیرند. اگر سلامتی واحد در نظر گرفته نشده است ، اقدامات لازم را انجام دهید.
انتهای پیام