چه کار کردیم که به خانواده ما فحش دادید؟

با رد تصمیم کمیته انضباطی ، هیئت تجدید نظر تأیید کرد که محمدرضا طاهر اسماعیل ، بازیکن تیم آکادمی کیا جوان نیست و می تواند در رده سنی خردسالان بازی کند. بنابراین ، آکادمی کیا به این تیم قهرمانی بازگشت.

ما برای نفرین به خانواده خود چه کردیم؟

حالا هیا مهدویکیا ، رئیس آکادمی و باشگاه کیا ، روز بعد از تصمیم کمیته انضباطی صحبت می کند. آنها با شهوت خانواده مهدوی کیا از روزهای سخت آمدند.

برادر مهدی مهدویکی ، که در سال های اخیر آکادمی را تصاحب کرده است ، همچنین در مورد ایجاد نسل بزرگسالان پرورش یافته در FC Kian صحبت می کند و توضیح می دهد که باشگاه قصد دارد در آینده چه کاری انجام دهد. آینده این بازیکنان در لیگ های معروف لیگ برتر فارس و در تیم های بزرگسالان کیا خواهد بود.

در زیر می توانید این مصاحبه را بخوانید:

* همه گروه ها حق شکایت دارند
این عبارت برای ما بسیار واضح بود و در فوتبال و شاید اتفاقاتی که هر ساله رخ می دهد در هر استان موارد متفاوتی دارد زیرا چهره بازیکنان مشکوک است که تیم مشکل دارد. این بسیار طبیعی است و حق همه تیم ها است. این دو سال پیش در مورد بازیکن ما بود. این بازیکن به کمیته انضباطی فرستاده شد تا تحقیقات اولیه را همزمان انجام دهد ، اما فدراسیون در همان رای اولیه او را تبرئه کرد و آزمایش استخوان مشکلی نشان نداد. در مورد دوم ، این اتفاق افتاد که تیم مجدداً شکایت کرد و بدون تعیین سن استخوان و مشورت با تمام مراجع قانونی ، بازیکن ما رای گیری و حذف شد و تیم شکایت پرونده را برنده شد. این حق طبیعی ما بود که تجدیدنظر کنیم.

* ما مشغول کار نیستیم
در زمان تصویب قطعنامه ، شما در هر خبرگزاری دیدید که ما با چیزی شلوغ نیستیم و ما سعی کردیم از طریق مراجع قانونی و درخواست تجدید نظر عمل کنیم و هرکسی می تواند این کار را انجام دهد ، و ما از ابتدا تلاش کردیم. بیایید به قانون برویم و چون ما در همه چیز شفاف بودیم ، زیرا من و خود آقای مهدی به دنبال افرادی نیستیم که به نحوی دیگر از حقوق ما دفاع کنند. در حال حاضر نیز ما در تلاش بودیم تمام مسائل حقوقی که ممکن است در این مورد به وجود بیاید را برطرف کنیم و اگر حق با ما بود ، برنده می شدیم و اگر حق با ما نبود ، همانطور که آقای مهدی گفت ، ما برای همه آماده بودیم. کسانی که از این مشکل عصبانی بودند عذر می خواهیم. در واقع ، ما باید همه کار لازم را برای جذب بازیکنان سالم در باشگاه انجام دهیم و مدارک قانونی آنها کامل است.

* ما بدون مدارک قانونی محکوم شدیم
من در ابتدا گفتم که آنها بدون سند رأی داده اند و می توانند صبور باشند ، و اکنون شبیه قطعنامه بود و شش ماه طول کشید تا کمیته تجدید نظر حکم خود را صادر کند ، کمیته انضباطی می تواند منتظر بماند و همه جوانب و آزمایش استخوان را ارزیابی کند. و من فکر می کنم آنها عجله داشتند و نمی خواستند قانونی ادامه دهند و بدون سند قانونی رای دادند.

* تاخیر در بازی ها خسته کننده شده است
امروزه متاسفانه لیگ دو بار به دلیل مشکلات کرونری به تعویق افتاده است و زمانی که شرایط جدی است این اتفاق می افتد. لیگ جدید قرار است 29 مه برگزار شود ، اما هنوز اعلام نشده که دوباره به تعویق بیفتد. بچه ها عاشق فوتبال هستند و تمرین می کنند و از نظر روحی بسیار استرس دارند و شرایط مسابقه به آنها کمک می کند تا مهارت های خود را نشان دهند اما متأسفانه تاخیر در بازی ها خسته کننده شده است و امیدواریم همه چیز خوب پیش برود. تیم ما در راه است و تعطیلات تنها یک هفته در نیمه فصل است و در پایان فصل بیش از دو هفته آزاد نیستیم و همیشه تمرین می کنیم ، می توانیم فرزندان خود را نیز به خوبی آموزش دهیم به

* مسابقات خارجی با کرونا لغو شد
از زمان ورود تاج ، همه مسابقات خارجی به دلیل رسمی نبودن و نباید برگزار می شد ، لغو شده اند و تورنمنت هایی که ما در آنها شرکت کردیم به دلیل مشکلات تاج بسته می شوند و شرایطی که در آن مسابقات شروع می شود یکسان نیست. آنها معمولاً در ماه های مه و ژوئن رخ می دهند.

ما امیدواریم که اتفاقات خوبی در جهان رخ دهد تا در ماه مه یا ژوئن سال آینده کودکان دوباره تجربه اروپا را داشته باشند.

* اولین نسل کیا به بزرگسالی رسیده است
کودکان بزرگسال ما بین 12 تا 16 سال سن دارند و هم برای خانواده ها و هم برای آنها یک چالش است که ببینند چگونه می توانند از این سالها و تجربیاتی که داشته اند استفاده کنند و چقدر می توانند خود را بالا ببرند. امیدواریم و به آنها کمک کنیم. ما بزرگسالان را در شانزده یا هفده سالگی آوردیم تا آنها بتوانند در صورت تمایل به عضویت در باشگاه های بزرگسالان تجربیات لازم را کسب کنند تا از نظر تجربی به هم نزدیک و با تجربه باشند تا بتوانند بهتر نشان دهند. امیدواریم به این روند ادامه دهیم.

ما برای نفرین به خانواده خود چه کردیم؟

* برخی از بازیکنان ما در خارج از کشور بازی می کنند
ما یک برنامه کوتاه مدت چند ساله و یک برنامه بلند مدت داریم و یکی از مشکلات این است که ما بازیکنان را برای مدت طولانی نگه نمی داریم ، به عنوان مثال ، ما پنج یا شش کودک را به کشورهای مختلف فرستادیم و آنها از یکدیگر جدا شدند. ما به به طور طبیعی ، آنها بازیکنان اصلی باشگاهی بودند که ما سالها با آن کار کرده بودیم ، آنها در تیمهای مختلف حضور داشتند و در حدود هجده سالگی انتظار می رفت که بتوانند در کشورهای دیگر بازی کنند. آنها را در کشورهای اروپایی یا هر جا که می توانیم انجام دهیم. در هر صورت ، کار ما کمی دشوار خواهد بود ، اما برنامه داریم زیرا تیم اول ما شروع فوق العاده ای دارد.

* بازیکن جوان آسیایی قرارداد بزرگی ندارد
ما در مورد کسب درآمد صحبت نمی کنیم. زیرا یک بازیکن هفده یا هجده ساله در جهان نمی تواند این شماره قرارداد را داشته باشد ، به ویژه یکی از آسیا. آنچه ما سعی می کنیم انجام دهیم این است که مطمئن شویم کسانی که تا کنون با ما بوده اند ، می توانند در آینده بیشتر رشد کنند ، هم از نظر سطح فوتبال و هم از نظر سازگاری با فوتبال جهانی. با توجه به قوانین فوتبال اروپا و جهان ، بازیکنان زیر هجده سال نمی توانند بروند ، بنابراین ما باید منتظر بمانیم و هر کاری غیرقانونی انجام دهیم که آنها می توانند قبل از هجده سالگی امضا کنند. آنها ممنوعیت قانونی دارند ، اما در هر صورت ، در این سن ، قراردادهای زیادی در جهان وجود ندارد ، به ویژه برای بازیکنی که آسیا را ترک می کند ، و او بیشتر علاقه مند است که بازیکن بتواند خود را بهبود بخشد ، و این کار ما اگر آنها در یکی دو سال در کشورهای محبوب بزرگ شوند و خود را بسیار خوب نشان دهند. در آن زمان شرایط بسیار تغییر می کند ، اما وقتی آنها وارد می شوند اتفاق زیادی برای باشگاه کیا نمی افتد و تنها هدف ما این است که بچه ها شرایط بهتری در مورد فوتبال داشته باشند و ما چیز دیگری نمی خواهیم.

* می خواستم پست بگذارم و خالی باشم
من و آقا مهدی اذیت نمی شویم و به دنبال این مشکلات نیستیم ، اما در این شرایط ، من هفت سال زندگی خود را وقف این شغل کرده ام و خانواده ها و تیم هایی که با آن بازی می کنند می بینند که تلاش هایی برای چنین موفقیتی انجام شده است. تیم خستگی از این تهمت ها واقعاً در بدن فرد باقی می ماند. من منتظر آمدن این رای بودم و بسیار صادق بودم. این روزها ، من خیلی درباره روزی که این رای می آید فکر می کردم ، یک پست می گذاشتم و آن را از همه فشاری که بر ما وارد می کردند خالی می کردم ، اما وقتی حکم صادر شد ، به محض اثبات حقانیت ما ، برای من و من هیچ نداشتیم من به مسائل دیگر اهمیت نمی دادم و بسیار آرام بودم.

* از اولین روز این رای گیری به مادر توهین شد
تنها چیزی که من را در این داستان بسیار ناراحت کرد این بود که برای من بسیار ناراحت کننده بود ، به همین دلیل من تمام شبکه های اجتماعی را بستم و واقعاً همه همکاران و همسایگانم می دانند که من دیگر نرفتم و نمی خواستم به عنوان مثال ، آنها هوس علیه مادرم بودند و مادرم مرده است. او واقعاً مرد بزرگی بود. همه کسانی که او را می شناختند می دانستند که او چه مرد بزرگی است و من و مهدی هرگز در زندگی مان کاری نکرده ایم که به مادر یا خانواده مان توهین کنیم ، و این در طول سالها مشهود بود. آقای مهدی سالها در پرسپولیس بازی کرد ، هیچ وقت مورد اهانت تماشاگران حریف قرار نگرفت و همواره مورد احترام تماشاگران تیم حریف بود. چیزی که ما همیشه می دانستیم این بود که برای ما احساس خوبی بود که هرگز مورد اهانت خانواده قرار نگیریم.

ما برای نفرین به خانواده خود چه کردیم؟

اما آنقدر جالب بود که آنها از روز اول شروع به حمله به این داستان کردند و احساس کردند به مادرم توهین کردند ، آیا فوتبال اینقدر ارزشمند است؟ آیا آنها می دانند که ما برای کودکان و کودکان روستایی در شهرهای دور افتاده ایران چه می کنیم و آیا می دانند ما چقدر کار می کنیم؟ ما تمام معیشت و دارایی خود را در برخی از کودکان در مناطق روستایی سرمایه گذاری می کنیم و آیا آنها می دانند چه بر سر ما می آید؟ ما خیلی کمک کردیم ، بازیکنان تیم ملی زیادی انجام دادیم و کار اصولی انجام دادیم. خانواده های زیادی بودند که هرگز مورد توهین قرار نگرفته بودند و من و مهدی هرگز کاری نکردیم که خانواده ما را شرمنده کنند. باید این اتفاق می افتاد. فقط عصبانی هستم. نفرین به هر کسی که می آید.

* آنها به ما لگد نمی زنند زیرا ما بیش از حد شلوغ هستیم
بعد از صدور حکم با مهدی صحبت کردیم. ما همیشه تابع قانون هستیم ، اما همانطور که آقای مهدی گفت ، ما از حقوق خود تجاوز نمی کنیم ، یعنی اگر از بحث ، گفتگو و کار سرریز نشویم ، هرکسی که از آنجا عبور می کند بیرون رانده می شود. اینطور نیست و اگر ما حق داریم و شخصی می خواهد به حق ما ظلم کند و حق ما را ناعادلانه کند ، ما در برابر آن محکم می ایستیم. آقا مهدی ، نظر آنها همیشه یکسان بوده است و در این داستان ، ما مشغول نبودیم ، اما به طور قانونی به دنبال حقوق خود بودیم و خدا را شکر همه چیز روشن بود و رای برگشت.

251 251