اخبار ورزشی

لایحه دفاعی برانکو را به موقع ارسال کردیم اما دنبال سازش هستیم! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و مهدی خواجه از وب سایت باشگاه پرسپولیس نام برد وندی اقدامات حقوقی این باشگاه در خصوص پرونده برانکو ایوانکوویچ گفت: “ما قبلاً این نگرانی را دیدیم و مشخص بود که این مسئله با بی مسئولیتی باشگاه اتفاق نیفتاده است. این باشگاه همچنین موفق شد از فیفا پول بدست آورد. مبلغ روزها هستند ، زیرا دوره 21 روزه با روزهای کاری مشخص می شود ، با این حال ، پیگیری پرونده ها برای طرفداران آسان است ، و هیچ چیز برای نگرانی وجود ندارد.

برانکو ایوانکوویچ در ادامه با بیان اینکه وی قصد مذاکره را ندارد و این باشگاه باید با وکیل خود مشکلی داشته باشد ، ادامه داد: آنها در حال مذاکره و ادغام این باشگاه هستند ، اما شرایط متفاوتی را می طلبد. خواست طرف مقابل مذاکره و تعهد است و در این امر بار مصاحبه خاصی ندارم

درباره شایعه مذاکره با مدیر امور حقوقی پرسپولیس بودیمیر وی همچنین خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم ، نظر مدیریت باشگاه این است که احتمال مذاکره و تعهد برجسته و ترجیح داده شود ، اما من نیز تعهدات قانونی دارم. ما سعی می کنیم به طور همزمان به هر دو نگاه کنیم. در این حالت ، ما در مرحله انتخاب قاضی قرار داشتیم. در پایان تصمیم بر این شد که این پرونده به عنوان مدیرعامل C.A.S ادامه یابد. در همین راستا نامه هایی دریافت کرده ایم که جواب صحیح را برای ما ارسال کرده اند و منتظر نظر دادگاه ورزش هستیم.

مهدی خواجه وندی و همچنین در مورد آخرین تحولات این پرونده کالدرون و دستیار وی ، افزود: در این حالت با توجه به مبادله صورتحساب و اعلام فیفا ، ما در حال صدور حكم برای كمسیون برای تعیین اوضاع هستیم.