اخبار ورزشی

پاسخ سخنگوی فدراسیون فوتبال به ادعای معاون پرسپولیس

حسن شریفی، مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان می کند که اگر بین حرفه ای بودن امسال و سال های قبل تفاوتی وجود داشته باشد، اگر هر سال مدرکی رد شود، به من پیام می دهد، اما امسال شرایط یکسان نیست این: صدور مجوز حرفه ای دارای سه مرحله است. اولین مرحله مرحله بررسی است. در این مرحله مدارک از باشگاه ها مورد نیاز است و به محض مشاهده آن ها توسط مدیریت ارشد، نکات موجود به اطلاع باشگاه ها خواهد رسید.

وی افزود: گام بعدی اطلاع رسانی کتبی به باشگاه ها از موانع موجود در سامانه است. زمانی که فرآیند به موقع انجام شود و باشگاه ها فرصت بارگذاری مدارک جدید را نداشته باشند، وارد بررسی و قضاوت می شویم. در این مرحله هیچ اطلاعاتی به باشگاه داده نمی شود و این یکی از رازهای روند بررسی است. در نهایت حکم بدوی داده می شود. در صورت رد مجوز حرفه ای، دلایل به باشگاه ها اعلام می شود و آنها می توانند به هیئت استیناف اعتراض کنند.

سخنگوی فدراسیون تاکید کرد که این روند برای استقلال و پرسپولیس انجام نمی شود، بلکه برای همه باشگاه ها انجام می شود. لازم به ذکر است که در این روند حداقل 15 نامه به باشگاه ها ارسال شده است. من تحت تأثیر این مسائل هستم. به دوستان توصیه می کنم اگر مشکلی با این مسائل دارند پنل ارائه شده را بررسی کنند.

256 251