مژگان رحمانی در جمع ۱۶بازیکن برتر دارت جهان/ “افتخار می‌کنم تنها بازیکن محجبه سازمان حرفه‌اى دارت جهانم”

در گفتگو با خبر فوری مطرح شد

بانوی قهرمان دارت کشورمان گفت: در اروپا به دلیل حجابم بازی هایم مورد توجه رسانه های مردمی قرار گرفت.

مژگان رحمانی در جمع 16 بهترین دارتیست جهان/ "من افتخار می کنم که تنها بازیکن تحت پوشش سازمان جهانی دارت حرفه ای هستم"

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری خبر فوری; سازمان جهانی دارت حرفه ای زنان PDC در سال 2022 در 5 مرحله برگزار شد که 4 مرحله در انگلستان و 1 مرحله در آلمان برگزار شد.

مژگان رحمانی درباره حضورش در این مسابقات اروپایی به خبرنگار خبر فوری گفت: علاوه بر راهیابی به این مسابقات برای بانوان حرفه ای جهان و شرکت دو نفر برتر بانوان در مسابقات قهرمانی جهان مقابل آقایان انگلستان، توانستم در مرحله اول و سوم در انگلستان حضور پیدا کنم. این در حالی است که به دلیل نداشتن ویزا مرحله دوم را از دست دادم.

وی در ادامه تاکید کرد: مرحله چهارم در روزهای 5 و 6 شهریور ماه در شهر هیلدسهایم آلمان برگزار شد و با نتیجه 4 بر 1 و 4 بر 2 با شکست دو حریف میزبان به جمع 32 برتر جدول 128 این رقابت ها رسیدم. پس از غلبه بر حریف از انگلیس در جمع 16 تیم برتر قرار گرفتم و رتبه بسیار خوبی در این مسابقات کسب کردم.

رحمانی گفت: این مرحله از مسابقات بسیار مهم بود، زیرا این رده بندی مرحله در سال های 2022 و 2023 محاسبه می شود. همه بازیکنان اروپایی از کشورهای بزرگ دارت مانند انگلیس، آلمان، ولز، هلند و غیره شرکت کردند و فقط 5 بازیکن از آسیا، 3 بازیکن از ژاپن، 1 بازیکن و من و هند نیز نماینده ایران بودیم.

بانوی قهرمان دارت ایران با اشاره به حضور با حجاب خود در این مسابقات گفت: افتخار می کنم که تنها بازیکن تحت پوشش سازمان دارت حرفه ای جهانی و همچنین تنها نماینده غرب آسیا در این سازمان حرفه ای هستم. سازمان دارت حرفه ای جهانی جایی است که سطح مسابقات و بازیکنان آنجا چندین سطح بالاتر از بازیکنان تیم های ملی و مسابقات مستر فدراسیون جهانی است.

وی در ادامه تاکید کرد: من تنها نماینده ایران و غرب آسیا در این مسابقات بودم و به دلیل حجابی که داشتم چندین بار به برنامه های زنده دعوت شدم. پخش زنده یک مکان بازی است که بازی در آن به صورت زنده و زنده از شبکه های مختلف پخش می شود و حجاب بودن باعث شد بازی های من مورد توجه بسیاری از اخبار و رسانه ها قرار بگیرد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 2 رای بدید 0 رای مخالف