اخبار ورزشی

فکری: باشگاه نفت ابتدای فصل رفتار حرفه‌ای با من نداشت

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برخورد باشگاه در ابتدای فصل با من حرفه ای و زیبا نبود اما به لطف مردم مسجدسلیمان به این تیم بازگشتم. ”

به گزارش خبر فوری، محمود فکری، سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: برای خروج از این تیم. بیایید از فضایی که در آن قرار دارد خارج شویم و بتوانیم دل طرفداران را شاد کنیم.

وی گفت: از بازیکنانم می خواهم در بازی های فردا و فردا با تمام وجود بازی کنند. همه باید تلاش کنیم تا در مسابقات پیش رو نتایجی بگیریم که شایسته نام این تیم باشد و نفت را در لیگ برتر حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: پیکان یکی از بهترین تیم های این فصل است. او تیمی جوان و با انگیزه است که جایگاه خوبی در هیئت مدیره دارد و مربی خوبی است. امیدوارم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کنند و همه بازی های گذشته را فراموش کنند و بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و امتیاز بگیریم. بعد از استراحتی که بعد از هفته شانزدهم داریم باید بیشتر تلاش کنیم و بازیکنان بیشتری جذب کنیم تا بتوانیم تیم یکدست تری را به میدان بفرستیم و به مسابقات ادامه دهیم، بیشتر کار کنیم و حداکثر امتیاز را بگیریم.

وی ادامه داد: تقریبا تمام اعضای تیم فصل گذشته تغییر کرده اند، البته برخی از افراد که برای من هم مد نظر بودند حفظ شده اند. تیم جدیدی با تفکرات سرمربی وقت بسته شده است، اما امیدوارم شش بازیکنی که در آینده به خدمت می گیریم، کسانی باشند که با حمایت ما به ما کمک کنند و دل هواداران را شاد کنند. در نیم فصل دوم فرصت حضور تماشاگران در ورزشگاه ها وجود دارد و قطعا با کمک هواداران انرژی بهتری خواهیم گرفت و در بازی های خانگی زنگ تفریح ​​نخواهیم داشت و حریفان بازی سختی را مقابل آنها خواهند داشت. . با ما همراه باشید و با کمک هواداران حداکثر امتیاز را کسب کنید.

فکری گفت: یکی از دلایلی که به مسجدسلیمان برگشتم، لطف و محبت مردم این شهر است. برخورد او در ابتدای فصل باشگاهی با من حرفه ای و خوشایند نبود اما من به لطف همین افراد برگشتم و به این نفرات و تیم هم علاقه دارم تا بتوانیم نفت لیگ برتر آینده را داشته باشیم. با یکدیگر در سال

وی در پایان گفت: برای بازی فردا بازیکنان زیادی داریم و مصدومان زیادی هم داریم.

انتهای پیام/