اقتصادی

کاهش 35 درصدی در تولید هواپیماهای ایرباس



ایرباس از کاهش 35 درصدی تولید و تحویل هواپیماهای خود به خطوط هوایی مختلف در ماه گذشته خبر داد.

براساس گزارشی در وب سایت ساده ، ایرباس که بدون شک یکی از بزرگترین تولید کنندگان هواپیما در جهان است ، اخیراً اعلام کرده است که تحت تأثیر گسترش و انصراف کروناویروس گسترده قرار گرفته است و تعلیق پروازهای داخلی و بین المللی در بسیاری از نقاط جهان ، حمل و نقل هوایی تولید شده توسط این شرکت در ماه گذشته به یک سوم ماه گذشته رسید ، در مارس 2020 ، 35 درصد نسبت به ماه گذشته کاهش یافته است.

طبق اعلام این شرکت تعداد هواپیماهای ایرباس در فوریه 2020 به 55 مورد رسیده است ، اما در ماه بعد ، مارس ، به 36 فروند کاهش یافت.

یکی از نخستین تلفات ، شیوع گسترده و مهلک ویروس تاج مرگبار در صنعت هواپیمایی بود که به دلیل لغو کلیه پروازهای بین المللی و داخلی ، خسارات شدید متحمل شد. و مرزهای بسیاری از کشورها.

براساس این گزارش ، ایرباس همچنین اعلام کرد که هیچ سفارش جدیدی را در ماه فوریه ثبت نکرده است ، اگرچه به نظر می رسد در ماه مارس توانست از برخی ایرلاین های بی نام دنیا چندین سفارش جدید ثبت و دریافت کند.

انتهای پیام


انتشارات سایت طبق سامانه آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، لذا مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده سایت های منبع بوده و خبر فوری هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.