اخبار جامعه

غربی ها در بحران تاج حتی برای رفع نیازهای اساسی بهداشت تلاش کرده اند

غربی ها در بحران تاج حتی برای رفع نیازهای اساسی بهداشت تلاش کرده اند

خبر فوری / قم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: غربی ها حتی برای تأمین نیازهای بهداشتی اساسی مردم با مشکلات بحران تاج مواجه شدند.

به گزارش خبر فوری ، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ، دکتر قدیر ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد کنترل و پیشگیری تاج در استان اظهار داشت:
وی با تقدیر از تلاش رسانه‌ها در جهت اطلاع رسانی به مردم ، افزود: نباید فراموش کنیم که تاج پایان نرسیده است و ممکن است هنوز یک پیک جدید و تعداد زیادی از مردم که در بیمارستان و تخت بیمارستان مراجعه می کنند ، ببینیم.
وی افزود: ما باید با مردم در ارتباط باشیم و اطلاعات صحیحی را در رابطه با اینكه چرا افراد نیاز به قرنطینه دارند و یا چرا باید از مسائل بهداشتی ، مسافت و محافظت شخصی كه باید اقناع كنند ، مراقبت كنند. عمومی باشید در این موارد ، رسانه های مجازی و غیر مجازی گام های بسیاری برداشته اند و مجدداً مورد نیاز است.
قدیر اظهار داشت: مردم خوب کشورمان تهدید کویت 19 و تحریم ها را به فرصتی تبدیل کرده اند ، به طوری که ما در تولید انواع تجهیزات بهداشتی ، ضد عفونی و محافظت شخصی در کشور مشکلی نداریم.
وی اظهار داشت: مقرر شده است بیمارستان شهید بهشتی پذیرش جدیدی از بیماری قلبی عروق ویروس کرونا نداشته باشد ، بنابراین بیماران غیر ویروس کرونا نیز خدمات لازم را دریافت می کنند.

انتهای پیام