اخبار جامعه

تلاش برای واکسیناسیون همه مردم تا دهه فجر امسال

خبر فوری / آذربایجان شرقی وزیر بهداشت گفت: ورود واکسن در کشور سرعت گرفته است و امیدواریم تا ابتدای دهه همه مردم در برابر ویروس تاج واکسینه شوند.

بهرام عین اللهی روز جمعه 12 شهریور در دیدار با نماینده ولی فقیه جمهوری آذربایجان اظهار داشت: مردم علیه مجازات های ظالمانه مردان دشمن عمل کرده اند و امروزه تنها راه مقابله با ویروس کشنده بهداشت و واکسیناسیون است.

وی ادامه داد: برخی افراد برای جلوگیری از واکسیناسیون بر روی تاج اسپری می زنند اما به توصیه رهبر معظم انقلاب اگر دولت جمهوری اسلامی می گوید واکسن بزنید باید واکسن تزریق شود.

“تحقیقات در سراسر جهان می گوید این واکسن در کنترل بیماری عروق ویروس کرونا قلب و جلوگیری از بیماری عروق ویروس کرونا م effectiveثر است. هنگام تزریق واکسن ویروس کرونا ، ما باید به مردم احترام بگذاریم و احساس خدمت کنیم و منتظر مردم باشیم نه آنها.” منتظر ماست.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی افزود: “ما باید شش هفته دیگر سخت کار کنیم و از مردم بخواهیم که بیایند و با جنبش مردمی واکسینه شوند ، و موسسات خیریه ، سازمان ها و فرمانداران در این مدت برای تکمیل واکسن تلاش کنند. . “باش

وی افزود: رسانه ها ضمن انجام مأموریت خود ، باید اقدامات رسانه ای لازم را برای انتشار شایعات ، اخبار و تبلیغات منفی در مورد واکسن تاج انجام دهند.

وزیر بهداشت نماینده مردم آذربایجان در دولت سیزدهم است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با بیان اینکه کادر پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند ، خطاب به وزیر بهداشت گفت: در دولت جدید شما یکی از سخت گیرترین مردان آذربایجان هستید و ما به عنوان نماینده شما مردم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم ادامه داد: وی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با وجود همه کاستی ها ، عملکرد عالی و همکاری و مدیریت هوشمند مسئولان اجرایی استان تشکر می کند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: سلامتی و ایمنی دو موضوع بسیار مهم برای مردم است و هنگام انفجار تاج استقبال خوبی از مردم شد و نیکوکاران نیز در همه زمینه ها ، ماسک ، ضدعفونی کننده ، اکسیژن ساز و موارد دیگر را آماده کردند.

به گزارش خبر فوری ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در سفری یک روزه وارد آذربایجان شرقی شد و از مراکز واکسیناسیون سراب و تبریز بازدید کرد.

بر اساس این گزارش ، بازدید از بیمارستان آذر مردانی تبریز ، دیدار با نماینده رئیس ستاد استان و دیدار با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به آذربایجان شرقی است.

انتهای پیام