اخبار ورزشی

باشگاه پرسپولیس شایعه نقل و انتقال پول را اعلام کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از وب سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، این شایعه مبنی بر اینکه این باشگاه پول بیراووند را از باشگاه بلژیکی به حساب کالدرون منتقل کرده بود ، توسط این باشگاه رد شد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است: پس از صدور شایعات مکلف عمدی و بی اساس از مکاتبات با باشگاه آنتروپ در اطلاعیه شماره حساب کالدرون برای واریز بخشی از مبلغ مورد توافق تحویل علیرضا بیرانوند به وی ، وی اطلاع می دهد که این اصلاً صحیح نیست. و متشکل از افرادی است که با سوءاستفاده از اعتماد بسیاری از هواداران و همچنین به اشتراک گذاشتن بازیکنان تیم ، سعی می کنند صلح باشگاه را برای دستیابی به اهداف شخصی خود مختل کنند.

برای این منظور ، نامه ای تصویری ارسال شده به باشگاه Antwerp مورخ 16/01/99 (4 آوریل) منتشر می شود ، تا افکار عمومی و هواداران عزیز را روشن کند.

باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس حق خود را برای بازگرداندن اعتبار شایعات و پیگرد قانونی توسط مراجع قانونی به رسمیت می شناسد.

درخواست تغییر شماره حساب در قرارداد به دلیل معرفی نماینده جدید برای دریافتهای آینده به دلیل خاتمه همکاری با شرکت صرافی قبلی است که مبالغ ارزهای خارجی به آن واریز شده است.

در پایان اعلام شده است که برای دستیابی به شفافیت مالی که یکی از اصلی ترین اهداف مدیریت جدید باشگاه است ، کلیه رسیدها و پرداختها از طریق وب سایت رسمی باشگاه به صورت شفاف اعلام می شود تا هواداران ، بازیکنان و سایرین افراد مرتبط باید در مورد معاملات مالی باشگاه کاملاً آگاه باشند. قرار گرفتن

انتهای پیام / 4057 /