اخبار جامعه

کاهش 2٪ در تعداد مبتلایان به بیماری عروق بیماری کرونا در مراکز درمانی پایتخت

فرمانده شرکت تاج در کلانشهر تهران از کاهش 5 درصدی بیماران بستری با تاج در مراکز درمانی خبر داد و از شهروندان تهرانی خواست تا همچنان از ترافیک غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش خبر فوری ، دکتر علیرضا زالی در یک برنامه تلویزیونی از کاهش آمار در کلیه شاخص های مراجعه به مراکز درمانی ، بستری ، بستری طبیعی و ویژه بیماران مبتلا به تاج خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته حدود 5 تا 7 درصد از کاهش در بیمارستان بستری است. بيمارستانها گزارش شدند در مقابل ، تعداد ریکاوری و تخلیه مراکز پزشکی پایتخت افزایش یافته است.

وی گفت: “من هموطنانم را ، به ویژه گروه های در معرض خطر ، از جمله سالمندان ، افراد مبتلا به بیماری های اساسی مانند دیابت ، سرطان ، مشکلات قلبی و عروقی و تنفسی را تشویق می کنم.” از آن جلوگیری کنید ، زیرا همکاری شهروندان نقش مهمی در کاهش تعداد بیماران دارد.

فرمانده قرارگاه كورك ضمن تشكر از مردم به خاطر بهداشت حرفه اي ، مشاركت در برنامه غربالگري و همكاري با ارائه دهندگان مراقبت هاي بهداشتي كه از طريق سيستم 4030 با مردم ارتباط برقرار مي كند ، افزود: ما به همكاران خود پاسخ داديم كه از طريق سیستم 4030 ، و ما امیدواریم که این رشد ادامه یابد.

به گفته دکتر زالی ، ماسک های خانگی نیز می توانند در جلوگیری از عفونت HIV-19 تأثیر موثری داشته باشند. به همین دلیل می خواهم که رسانه ها با همکاری کارشناسان این زمینه ، مردم را در مورد نحوه تهیه و استفاده از ماسک های خانگی استاندارد آگاه کنند.

بیماران بیماری کرونا در وضعیت عمومی خوب مرخص شدند

در بخش دیگری از سخنان خود ، فرمانده قرارگاه چوب پنبه در کلانشهر تهران از کاهش 5 درصدی بستری در بخش های عادی و بیمارستانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، ضمن آرزوی پذیرش طاعت و عبادت ، ابراز امیدواری کرد با توجه به توصیه های تمرکز بهداشتی هموطنان ، شاهد افزایش شاخص های بهبودی در سطح شهر تهران باشیم.

وی گفت: “در 24 ساعت گذشته ، تمام شاخص های آماری نشان از پیشرفت دارد و 670 بیمار با وضعیت عمومی خوب مرخص شده اند که این نشان از تلاش تیم پزشکی در حدود ساعت است و من می خواهم از همه همکاران بهداشت و پزشکی بخاطر تلاش هایشان تشکر کنم. ” زیرا ترخیص و بهبودی کلیه بیماران به دلیل تلاش همه این عزیزان بصورت شبانه روزی در بخش های بهداشتی و درمانی انجام می شود.

دکتر زالی خاطرنشان کرد: در زمینه بیماران بستری در بخش های نرمال و ناسالم با کاهش 5 درصدی روبرو بوده ایم که به عنوان روند نزولی آمار طی روزهای اخیر ، شاهد این کاهش بوده ایم و علاقه مند به حفظ اوضاع فعلی هستیم. پایداری و پایداری این شاخص ها افزایش می یابد. کشف و کاهش عفونت ، کاهش حساسیت و کاهش بیماران به بیمارستان های بستری نیاز دارد.

وی افزود: مردم باید با افزایش ملاحظات بهداشتی و کار سخت تر از گذشته در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ملاحظات بهداشتی ، مطابق خدا ، به این مهم دست یابند.

دکتر زالی تأکید کرد: اوضاع در تهران در حال تغییر است: مردم باید از حضور غیرضروری در شهر خودداری کنند. به خصوص افراد بالای 65 سال که دچار بیماری زمینه ای از جمله قلب و عروق ، دیابت تنفسی و مصرف کنندگان داروهای استروئیدی یا سرکوب کننده های سیستم ایمنی ، زنان باردار و کودکان خردسال هستند ، از ترافیک غیرضروری در سطح شهر جلوگیری می کنند ، زیرا در آنها کمتر دیده می شود. این افراد تعداد مراجعان بیمارستان ما را کاهش می دهند.

اگرچه از همه شهروندان تهرانی بخاطر ملاحظات سلامتی شان تشکر کردم ، اما او به شدت به آنها توصیه کردم که به استراتژی ماندن در خانه و جلوگیری از حضور غیر ضروری در شهر بجز در شرایط بسیار اضطراری زندگی یا اقتصادی ، وفادار باشند.

دکتر زالی در پایان سخنان خود با تأکید بر افرادی که از خانه خارج می شوند ، عنوان کرد: هنگام بازگشت به خانه ، لباس را در ورودی خانه عوض کنید و دست و صورت خود را بشویید و در صورت امکان حمام کنید تا به حداقل برسد خطر سایر اعضای خانواده.

انتهای پیام