اخبار عمومی

چرخه انتخابی تیم‌های ملی کشتی

مطابق با پایگاه داده خبری ،
ابراهیم مهربان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در برنامه نبض ورزش اظهار داشت: کادر فنی کشتی آزاد درگیر برگزاری مسابقات انتخابی هستند و قصد ندارند مسابقات انتخابی برگزار کنند.

وی با اشاره به اهمیت مدال های کشتی برای ورزش کشورمان ، اضافه کرد: چرخه انتخابات به کار با تجربه تری نیاز دارد و من مطمئن هستم که فدراسیون قصد دارد این طرح را آسانتر کند.

حسین رحمانی ، یک کارشناس کشتی رسانه ای ، با تمجید از تلاش برای برگزاری مسابقات مقدماتی و قانونی کردن روند انتخاب تیم های ملی ، گفت: چه کسی در صورت برنده شدن ، مسئولیت افکار عمومی را بر عهده خواهد گرفت؟ آیا طرحی برای این منظور تدوین شده است یا نه؟

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز در گفتگوی تلفنی با این برنامه تأکید کرد: در حالی که همه قلب ما برای کشتی گیری می سوزد و ما می خواهیم کشتی مان به موفقیت برسد ، گفت: از آنجا که همه ما باید در قبال مردم مسئول باشیم. نظر

وی افزود: چرخه مسابقات انتخابی دارای جزئیاتی است که می تواند دست و پای مربیان را گره بزند و به نظر ما می تواند به قایق ما برخورد کند.

امامی ، سخنگوی فدراسیون کشتی ، گفت: اصلی ترین اصل عدالت در انتخاب بهترین کشتی گیران ، گوش دادن به نظرات کارشناسی آقای محمدی در این جلسه و یادداشت برداری است. او مطالعه و تدوین می کند.