اخبار ورزشی

حمایت همه‌جانبه دبیر از تیم ملی کشتی

علیرضا دبیر ، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ، پس از ایجاد حواشی برای تیم ملی کشتی فرنگی و انتقادات تند از برخی از مبارزان کشتی غلامرضا محمدی ، امروز (سه شنبه) رئیس فدراسیون ملی کشتی بود. وی به کارکنان فنی ملی درباره تکرار این انتقادات هشدار داد.

در این جلسه دبیر ضمن اعلام حمایت کامل از غلامرضا محمدی ، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی و تصمیمات وی ، خطاب به مسابقه کشتی گفت: من تسلیم هیچ کشتی ای نمی شوم. در طول سالها به اندازه کافی در کشتی فحش داده شده است ، و من تصمیم گرفتم که این مسائل را انتخاب کنم.

حسن یزدانی همچنین نبرد ایران را به عنوان الگوی اخلاقی و فنی در نظر گرفت و خطاب به مبارزان گفت: یزدانی اولین کسی خواهد بود که تمرین می کند و آخرین نفری است که او را الگوی خود قرار می دهد. در بعضی موارد من نیز از او یاد می گیرم.

دبیر حسین خانی همچنین به انتقاد شدید از کادر فنی اشاره کرد و گفت: “درست است که ما فرصتی داریم و من به عدالت برای همه مبارزان متعهد هستم ، اما هیچ رقابت انتخابی المپیک وجود ندارد و کادر فنی به دنبال آن هستند. بنا به خواست آنها ، ایرادها و انتقاداتی اشتباه وجود دارد. همچنین پرونده حسین خانی روز شنبه در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا درباره وی تصمیم بگیرد.

254 251