اخبار عمومی

کشتی گیر قمی دارنده مدال برنز جهانی مورد استقبال قرار گرفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، امیر عبدی کشتی گیر فرنگی کار قم پس از کسب مدال برنز رقابت های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان به شهر مقدس قم بازگشت.

مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان به میزبانی اسپانیا برگزار شد که امیر عبدی کشتی گیر قمی در وزن 72 کیلوگرم با شکست حریفانی از ارمنستان، فرانسه و اوکراین به مقام سوم دست یافت.

امیر عبدی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در دور اول این رقابت ها توانستم مبارز ارمنی را شکست دهم و در دور دوم در یک دیدار نزدیک مقابل مبارز آذربایجانی شکست خوردم.

دارنده مدال برنز نوجوانان جهان گفت: به دلیل اینکه کشتی گیر آذربایجانی به فینال این دوره از مسابقات راه یافت، دوباره توانستم وارد مسابقه تصادفی شوم که حریف خود از فرانسه را شکست دادم و وارد مرحله مقدماتی شدم.

عبدی افزود: در مرحله مقدماتی در مبارزه موفق بودم گرفتن من اوکراین را شکست دادم و مقام سوم مسابقات را کسب کردم پیدا کردن.

رئیس هیات کشتی استان قم نیز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: هیات کشتی استان قم از ابتدای امسال تاکنون توانسته است 38 مدال کشوری، آسیایی و منطقه ای را به خود اختصاص دهد.

هادی علیایی تصریح کرد: از مدال های کسب شده 20 مدال داخلی و 18 مدال خارجی است.

رئیس هیئت کشتی استان قم ادامه داد: در بین مدال های خارجی سه مدال مربوط به مسابقات جهانی است که دو مدال توسط امیر عبدی در سن کم و به امید مسابقات جهانی کسب شد که بسیار ارزشمند است. .