اخبار جامعه

واکنش هاشمی به ورود شرکت‌های شهرداری به بورس

رئیس شورای شهر نور در ورودی کسب و کار و شهردار تهران برای بازگشت از یک استراتژی برای مدیریت سال, و, به عنوان او با اشاره به دلیل ساختار پیچیده ای از شرکت در این دوره دشوار است و از آن است که وجود دارد و نیاز به اصلاح ساختار در مقیاس بزرگ در مدیریت شهری و توسعه است.

محسن هاشمی در مصاحبه با یاهو! در مورد ورود شرکت هایی که وابسته به شهرداری در بازار سهام گفت که کسب و کار عرضه وسازمانهای وابسته به شهرداری تهران بازار سرمایه و…. یکی از استراتژی های برای سال جاری و مدیریت شهرستانها اعلام شده است او گفت: “البته رژیم از مقدار زیادی شما باید آماده برای رفتن.
بیان کرد که عرضه این شرکت در بازار اولیه از سرمایه و بیش از حد ، که نیاز به هزینه-اثربخشی آنها وجود ندارد و بسیاری از شرکت ها در این بازار هشدار از دیگری از دست دادن سالانه جامعه است. زیر: یکی از اهداف این استراتژی این است که با اصلاحات خواستار بازار سرمایه مشکلات این شرکت را ترک خواهد کرد و با ذخیره سازی انعطاف پذیر و شفاف است به ذخیره سازی کسب و کار ما می تواند آنها را کارآمد تر و با ارزش تر آنها نه به عنوان قلک و یا به جای در کمبود عرضه, واگذاری شرکت ها و سازمان ها از شهر به در نگاه کنید.
هاشمی افزود: “زمانی که بخش عمده ای از سهام این شرکت در اختیار مدیریت یک شهر است که این جایزه را به انجام اصلاحات لازم مانند انعطاف پذیر ذخیره سازی و توزیع دارایی و کارآمدکردن برای مدیریت آنها در واقع سرمایه شهر از مدیریت شهری به جای کاهش و نه افزایش آن. افزایش.

رئیس شورای شهر تهران از منظر ورود شرکت ها و سازمان های شهرداری تهران به بازار سهام گفت: واقعیت این است که این یک کار بسیار دشوار و پیچیده و چرا از آن است که شرکت ها و سازمان های وابسته به شهرداری تهران است که ساختاری پیچیده و تو درتو را داشته است.

او گفت: در برخی از شرکت ها مقدار زیادی از منابع که در اختیار دیگر و یا نه در همه در این سند موافقت نامه ها تا به امروز و نکته دیگر این است که طیف وسیعی از حقوقی که آن را باید اجرا شود و این شرکت ها و سازمان ها. آن را به کسب و کار خود و تکنولوژی که در برخی موارد نیاز به اقدام این شورا در آن زمان با موافقت وزارت کشور و حتی این قانون به تصویب هیات وزیران و مجلس وجود دارد, بنابراین ما در سمت چپ با یک طراحی برای یک پروژه در زمینه مدیریت یک شهر است که شما دنبال آن هستید در که البته دشوار و پیچیده نیست و نیاز به جلوگیری از شروع مسیر و حذف آن. به دلیل شرایط فعلی بازار و چشم انداز پیش رو ، راه دیگری برای حل برخی از مشکلات و معضلات فعلی شورای به نظر نمیرسد.
پایان پیام