اقتصادی

دلیل گرانی سکه – خبر فوری

در پی اختلاف متوسط از نصف تا یک میلیون ریال در, قیمت ارز در بازار آزاد و بازگشت کالا و همچنین باز کردن از پای برخی از نیمکت در میدان و معاون رئيس جمهور از اتحادیه طلا و جواهر گفت که اعطای این بود که قیمت رسمی طلا در بازار شده است اما در حال حاضر این نشانه این است که سهام تحت بازداشت است. تفاوت در قیمت ها در بازار و سهام, بازار, تقاضا برای خرید در بازار و ارائه سهام این پول است که در یک حباب ۴۰۰ میلیارد دلار است.

به گزارش خبر فوری ، در شرایطی که پس از بازار خودرو, این هم به نوبه خود به این بازار شده است دونرخی بین بازار آزاد و نرخ که در آن بورسیاش تفاوت قیمت حداقل ۴۰۰ تا ۶۰۰ تو.s. دلار ایجاد شده است. برخی از بانک ها در بازار سکه و طلا وارد شده اند. شده اند وجود دارد گزارش از ورود چهار بانک و رفاه ، به سلامتی., صادرات کشور است که اگر سکه در, بالاتر از قیمت بازار و افرادی که آن را خریداری کرده اند. مردم نیز با توجه به جذابیت این اختلاف قیمت در بازار و سهام, بازار ارز در بازار آزاد برای خرید و بانک ها از Vox فروش آن!

در این راستا او کشتیآرای., معاون رئيس جمهور از انجمن از فروشندگان و تولید کنندگان جواهرات سلاح در گفتوگو با خبر فوری با اشاره به رونق در تجارت سهام در طول دوره اخیر بیان کرد که به شرطی که معامله یک ارز برای خود یک جریان است نشان داده شده است بیش از چند سال گذشته این کالاها در بازار, قیمت ارز متاثر از قیمت بازار سنتی بوده است اما در حال حاضر گرفتن تغییر کرده است تعدادی از بانک ها در معاملات سهام ساخته شده است که باعث شده است که قیمت ارز به صورت خودکار به هفت و هشت درصد بالاتر از قیمت رسمی معاملات در بازار است.

وی افزود: “ورود بانک ها به بازار سهام برای معامله ارز و درخواست تجدید نظر از خرید سکه در بازار آزاد و ارائه سهام و سود حداقل ۴۰۰ تا ۶۰۰ دلار آن به ارمغان می آورد ، و غیره. آن بود در حالی که پیش از این سهام نیز تحت تاثیر قیمت ارز در بازار در حال حاضر قیمت بازار Vox اثر پذیرفته شده است. این نوع از تجارت ارز خواهد شد ، به طور کلی برای افراد حرفه ای و حرفه ای با تجربه در این زمینه است که باید انجام شود با این نوع از تجارت شما بیشتر آشنا, اما معاملات در بازار است که آن را ساخته شده توسط افرادی انجام است که بسیاری از اوقات با یک سیستم شناخته شده نیست.

کشتیآرای با اشاره به, لازم به ذکر است که این شرکت در حال حاضر در یک راه جدید است که آنچه مردم در بازار آزاد این ارز را خریداری و در بازگشت آن را به فروش برساند. چه اتفاقی افتاده و چه چیزی باعث این تصمیم برای خود از این سوال. که است که می گویند در حالی که دست به معامله از هر گونه سود یا منافع اقتصادی در این کشور را نمی توان تنها علت آن خواهد بود که ارز را از انبار خانه و دلالیها به افزایش است.

معاون رئيس جمهور از اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: در فاصله چشم نواز تفاوت در قیمت سکه در کیسه و در بازار آزاد تا به حال بر مردم تمام سرمایه خود را صرف خرید سکه در بازار آزاد بانک ها با توجه به قیمت ها در بازار بورس با سود بیش از حد خوب به فروش می رسانند. ارز از قیمت سهام در بازار رقابت و تقاضا در بازار سهام., قیمت نیز بالا خواهد رفت. نمی دلالبازیها و یا بورسبازیها تقاضا در بازار ایجاد کرده است که سکه حدود ۴۰۰ میلیارد دلار حباب اند.

پایان پیام