اخبار عمومی

پیام نفت ارزان به اقتصاد ایران

نکته مهم در مورد کویید ۱۹, این است که نه تنها سیستم مراقبت های بهداشتی در این کشور نگران است. اما این شرکت ها نیز بیشتر اطلاعاتی که قرار داده است ، در بازار نفت به عنوان یک نتیجه از بازارهای دیگر برای یک زن و شوهر از سال پیش این گذشته سقوط غیر منتظره را تجربه کرده است و بر اساس تازه ترین برآورد صدوق بین المللی پول. در اقتصاد جهانی در طول سال رشد اقتصادی منفی بود در حدود سه درصد از تجربه برآورد برای سال جاری ۲۰۲۱ اقتصاد جهان تا سال ۲۰۱۹ اما از چشم انداز بازار نفت برخی از بحرانیتر و این احتمال وجود دارد که بازگشت به بازار نفت خام در سال, متوسط ۲۰۱۹ در ۲۰۲۲ شکل آن می تواند درد.

می تواند وجود داشته باشد شکی نیست که توسعه یک اقتصاد جهانی است که در حال تغییر است. نفت خود را از زندگی و انرژی خود را برای تجدیدناپذیر و شما به پایان خواهد آمد در یک روز, و کشور صاحب همان چیزی است که ما همچنین می دانیم این است که ذخایرشان در سال ها و دهه های آینده آینده در حال رفتن به در. ساختار قدرت در جهان برای یک تعداد سال است که این تغییر شده است.

افزایش شدید در قیمت جهانی نفت خام در سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۴ به عنوان قیمت نفت در محدوده ۱۰۰ تا به بیش از ۱۴۰ دلار در هر بشکه و برای … تاثیر قابل توجهی بر فرایند تجدید ساختار است که راه اندازی شده است. در طول این دوره افزایش قیمت نفت تولید طیف گسترده ای از سوخت رقیق اقتصادی و مقرون به صرفه و این سوخت آن است که ممکن است به بدن یافت شد. در واقع توسعه فن آوری و به منظور تعيين اقتصادی محدود از انرژی خالص نفت خام به طور مستقیم با یک نقشه از جهان منعتف ترین در گذشته است.

یک افزایش قابل توجهی در تولید نفت خام و گاز طبیعی در شیلی و ایالات متحده علاوه بر اینکه این کشور به یک صادرکندده گاز و برخی از فراوردهای نفت اجرا می شود, قدرت, بهره برداری از این کشور آزادی و استقرار ذخایر استراتژیک نفت خام خود را افزایش داد و شاهد تلاطمهای بازار به آنها کمک کرده است.

وضعیت ویروس کرونا و تبعات اقتصادی از گسترش این ویروس منجر به کاهش شدید تقاضا در بازار جهانی نفت است البته لازم به ذکر است که اگر تاج نشده است از طریق فرایند قیمت جهانی نفت, کاهش, مانند, تاج, این فرایند پوسته پوسته شدن. این است که برای ایالات متحده و دیگر کشورها به نفت و اقتصاد وابسته به نفت یک هشدار است. این کاهش در تاریخ جهان تقاضا برای نفت که در این زمان متوسط تاج آن به تصویب رسید ، فردا ممکن است به واسطه این تحول تغییر در فن آوری های اقتصادی و مشترک برای وسایل نقلیه الکتریکی یا به هیدروژن تکرار شده است.

قوانین جدید در بازار نفت یک کار جدید در بازار انتظار می رود که این کاهش در قیمت نفت خام در دراز مدت و افزایش سطح رقابت در بازار همراه با رنگ پریده از رانتهای از کشورهای صادر کننده نفت (اوپک نفت در بهترین از آنچه که باید. اما کاهش قیمت نفت در دراز مدت برای کشور است که باید بسیار بالا وابستگی به درآمدهای نفتی در بودجه دولت و استانداردهای خارجی و می توان آن را یک چالش واقعی به پایداری اقتصادی خواهد شد که در دراز مدت خطرات و پسر جدید است.

در همان زمان بسیاری از صادرکنندگان نفت در جهان آن را به یک ذخیره نفت قابل توجهی است که می تواند سال ها در اکتشاف و بهره برداری از پاییز و فروش مجدد آنها برای پیدا کردن راه حل برای اطمینان از ایمنی و امنیت تقاضا برای نفت خام در آینده که سهم خود را از بازار از آن است که مناسب برای شما. بنابراین کشورهای صادرکننده نفت به عنوان ذکر شده در بالا با دو هدف کوتاه مدت به حداکثر رساندن سود حاصل از نفت از طریق حمایت از قیمت نفت بالاتر و اهداف و مقاصد بلند مدت امنیت تقاضا برای نفت خام از طریق نگهداری بخشی از مازاد در صورت.

از منظر بازار نشان می دهد که در ماه مارس و شما آن را می دانم. رکوردار کاهش تقاضا است و … به اوج بیماری “کرونا” در ایالات متحده در پایان این ماه و ماه آینده و اگر آن است که ایالات متحده صادر کننده و مصرف کننده در جهان است که در نتیجه تکامل اوضاع در این کشور و کاهش تقاضا از جلو به بازار نفت تاثیر که قیمت نفت در این زمان کم خواهد شد.

از سوی دیگر به نظر نمی رسد که اعضای اوپک به علاوه و حتی در عربستان سعودی در حال انتظار برای افت قیمت در آغاز ماه مارس من تا به حال تصور کنید آنچه را که آنها انجام داده اند آن را کویید ۱۹ این گونه باور نکردنی است برای اقتصاد جهانی وارد کند.

شرایط اتفاق رخ نداد قیمت نفت پایین است بسیاری از کشورها در خاورمیانه هستند و رنج می برند از مشکلات مسیر., چگونه به دولتهایشان است که به شدت وابسته به پترو-دلار. با وجود این به رغم تحریم ایران به اعمالی که تحت تاثیر قرار می گیرد و تولید کاهش یافته است اما تنها اشاره از رنگ در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه از آسیب ها و شوک های نفتی از خداوند. به عنوان واسطه تحریم های اعمال شده توسط غرب از وابستگی به دلارهای ساده تر شده و جمهوری اسلامی ایران از این بحران در مقایسه با شوک نفتی در سال ۲۰۰۸، ۲۰۰۹ کمتر آسیب دیده است.

سیاست سلطهطلبانه در بازار نفت در سه سال گذشته منجر شده بین دو کشور هر دو بزرگ و شرکت های نفتی به ویژه عربستان سعودی و روسیه نوعی از تقابل و جنگ قیمتی ایجاد شود قیمت نفت به کمتر از ۲۰ دلار در هر بشکه نیز کشته شد. با توجه به بحران های اقتصادی جهانی و تاج و روسیه به فکر می کنم در مورد تجارت برای عقب و یک توافق جدید بر کاهش تولید نفت در میان کشورهای عضو از اوپکپلاس ساخته شده است.

اما در هر صورت به نظر می رسد که در مسکو با درک است که خطر کاهش در سهم بازار استراتژی دراز مدت برای پایین نگه داشتن قیمت نفت با هدف شرکت در بازار آمریکای شمالی به دنبال و تلاش برای ایجاد یک تغییر در آب و هوای اقتصادی., این آسیب پذیری در رابطه با خود انگیزه و در نتیجه کاهش قیمت نفت بسیار کوچک است. در ضمن در ایران حداقل در چند سال گذشته در راه است که مطابق با این رویکرد در کوتاه مدت به منظور به دنبال دستورالعمل در سازمان اوپک, قیمت نفت, درآمد صادرات کشور در بازه زمانی بعدی افزایش یابد اما به نظر می رسد که قوانین جدید در بازارهای نفت جهان به رعایت این سیاست در دراز مدت از آن خواهد بود.

سقوط اخیر قیمت نفت این پیام را به ایران و برخی از کشورهای عربی باید تسلیم رویای نگه داشتن نفت در زیر زمین و فروش آن در آینده با قیمت سه رقمی کد به احتمال زیاد آن است که غیر ممکن است. بنابراین شاید بهترین راه این است که برای استخراج نفت و فروش آن و سرمایه گذاری به دست آورده دلار در صنعت از جمله نفت و گاز از رقبای به عقب و پیدا کردم.

۲۲۳۲۲۵