اخبار جامعه

افتتاح سومین مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند در پایتخت

رئیس مرکز و وزارت خارجه در افتتاح سومین مرکز فناوری و نوآوری, هوشمند, شهرستان, او گفت:.

با توجه به یاهو! وجود یقطین با اعلام این خبر که مرکز فردا یکشنبه در منطقه ۱۰ تهران باز خواهد شد به شما.”, او گفت: به این شرکت واقع فاوای به شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۱۰ و این تضمین می کند که “طعم خوب” است و سوم در مرکز-از-نوآوری-و-فناوری, هوشمند, شهرستان می تواند باز نمی شود.

این مراکز با هدف توسعه اهداف برنامه “تهران-هوشمند” و برای حمایت از دانش پایه از شرکت های جدید و نوپا و استارت آپ فعال در زمینه ارائه خدمات به شهروندان و شهر هوشمند و به منظور استفاده از قابلیت های این بخشی از اکو سیستم نوآوری برای رفع مشکلات شهری در زمینه اکتشاف به دست آورد.

یقطین به منظور توضیح فنی مرکز گفت: مرکز نوآوری و فناوری در شهر هوشمند منطقه ۱۰ در مساحتی حدود ۳۰۰ متر مربع آن دارای تمام امکانات از جمله دفتر ویژه کسب و کار. دفتر کار برای فعالیت های مشترک و در فضای کار به خصوص شروع یو پی اس است. در اینترنت و استفاده از مشاورهها باید آموزش های تخصصی و نیز در دسترس رایگان از هزینه برای حرفه ای ها در منطقه آنها قرار می گیرد.

او در ادامه گفت تا زمانی که در حال حاضر برای حدود ۱۰ شرکت و ۲۲ تیم به راه اندازی مرکز آن را تا به حال اجرا شده است و این که در آینده پس از مراسم افتتاحیه., میزبان گروه های بیشتری خواهد بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در جامعه است. یقطین با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ در ایجاد مرکز نوآوری اضافه شده یک مرکز نوآوری و فناوری در شهر هوشمند منطقه ۱۰ است که در نزدیکی جاده به قزوین واقع شده است و با پشتیبانی کامل از شهرداری منطقه از جمله آجر به بنیاد مرکز و با هدف حمایت و تقویت اکوسیستم نوآوری در مناطق شهری و به ویژه برای اصلاح برخی از چالش ها در منطقه عملیات.

رئیس مرکز و دبیرخانه تهران-smart در پایان از مراکز نوآوری از شهرداری تهران گفت: گیاه نیروگاه است که با همکاری سازمان فاوای شهر تهران با بخش های دیگر شهرداری ها و کالج ها و دانشگاه ها و شتاب که شامل شروع آن است. بالا., مراکز نوآوری در منطقه ۹ و ۴ با همکاری دانشگاه صنعتی شریف, علم و صنعت آغاز شد عملیات خود را. در آینده نزدیک آن را نیز تاسیس مراکز نوآوری برای توسعه شهری است یافت می شود و بنابراین با کمک شریک شرکت های نوآورانه و کودکان در یک مرکز ، ‘ثانیه رویکرد منحصر به فرد در حال حرکت است و بیشتر بشود به نور هوشمند تشکیل شده توسط عطفی در این شهر در حوزه نوآوری در مناطق شهری استفاده می شود برای رفع تمام نیاز های فن آوری شهرستان و شهرستان از این کار در واقع انجام می شود.

پایان پیام