اقتصادی

اولین توکن نوآوری برای تامین مالی اکوسیستم نوآوری کشور فعال شد

یکی از شرکت های فعال در زمینه تأمین مالی اکوسیستم نوآوری با همکاری پارک فناوری پردیس ، اولین رمز نوآوری را فعال کرد و طبق گفته آنها ، رمز توزیع شده در این پروژه نه تنها کمک مالی به شرکت های نوپا را تسهیل می کند ، بلکه باعث کاهش ریسک نیز می شود.

به گزارش خبر فوری ، نوآوری Inotok یک فناوری مبتنی بر بلاکچین است که برای تسهیل فرآیندهای اکوسیستم ایجاد شده است. استارت آپ های شبکه اینوتوک قادر خواهند بود خدمات مورد نیاز برای رشد و توسعه خود را به روشی جامع ، بهتر و ارزان ارائه دهند. از طرف دیگر ، سرمایه گذاران کوچک و بزرگ در اکوسیستم نوآوری می توانند ریسک سرمایه گذاری را کاهش دهند و ارائه دهندگان خدمات می توانند بازار را کاهش دهند.

این ابزار مالی جدید توسط یکی از شرکتهای درگیر در ارائه خدمات توسعه تجارت ، ایجاد یک بستر مبتنی بر بلاکچین و ایجاد یک “رمز” واحد برای حوزه نوآوری کشور جهت تعامل بهتر با بازیگران ، مورد استفاده قرار گرفته است. این زمینه.

هدف این تکنسین ها در این پروژه ایجاد بازاری است که اعضای اکوسیستم نوآوری کشور بتوانند از ارزش تولید شده استفاده کنند و از رمز دارایی اینوتوک به عنوان ابزاری برای تسهیل معاملات بسته مصرف کننده و مبادله استفاده کنند. نوآوری در میان بازیگران اکوسیستم های کشور.

فرآیند اجرای پروژه شامل ارزیابی استارت آپ های ارسالی توسط یکی از اعضای کمیته برای دریافت توتوکین از طریق یک هیئت مدیره است که از طریق مجموعه ای از فعالان اکوسیستم نوآوری خدمات دانش بنیان را به عنوان صادر کننده رمز ارائه می دهد. و در صورت تأیید کمیته ، ناشر در ازای درصدی از سهام این شرکت ، برخی از شرکت های نوپا را به شرکت راه اندازی می کند.

Inotoken نشان دهنده مالکیت دارندگان آن در سبد سهام این استارتاپ است و ممکن است در ازای آن خدمات مورد نیاز استارتاپ را دریافت کند. به این ترتیب ، در اکوسیستم نوآوری ، از نشانه هایی که به گیرندگان می رسد برای تأمین نیازهای شرکت های نوپا استفاده می شود.

از آنجا که اینوتوکن ابزاری تأمین مالی برای شرکت های نوپا است ، دریافت کنندگان اینوتوکن بیش از آنکه ریسک راه اندازی را بپذیرند ، با خرید در سبد استارتاپ شرکت می کنند ، بنابراین به ریسک پذیری استارتاپ کمک می کند.

در ابتدای انتشار ، 2 میلیارد توکن تایید نشده صادر می شود. این توکن ها به حساب عرضه قبلی منتقل شده اند و قابل فروش یا انتقال نیستند. هر زمان که یک کاندیدا یک استارت آپ را به هیئت مدیره ارسال کند و بیش از 50٪ اعضای هیئت مدیره آن را بپذیرند ، رمز می تواند از حساب پیش فروش به حساب اولیه منتقل شود ، معامله و مبادله شود.

پارسا عباسی ، یکی از بنیانگذاران این شرکت فناوری ، در مصاحبه با خبر فوری ، اینوتوکن با امضای تفاهم نامه ای با مرکز شتاب دهنده و نوآوری پارک فناوری پردیس ، اولین رمز را در زمینه نوآوری عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که از طریق این رمز ، گردش اکوسیستم نوآوری به طور فزاینده ای شفاف و سرمایه گذاری شود. آمار را نیز ساده کنید.

وی با تأکید بر اینکه استارتاپ ها می توانند از این طریق جذب سرمایه را آسان کنند ، گفت: “این” رمز “یک رمز فعال است که در یک بستر بلاکچین کار می کند و کد ارزی داخلی اکوسیستم نوآوری است.

عباسیک نحوه ارائه خدمات اینوتوكن را توضیح می دهد: شركت های نوپا می توانند به جای “روكن” با ارائه بخشی از سهام خود به اینوتوكن “Token” را دریافت كنند و در ازای این كار خدمات لازم را در اكوسیستم نوآوری ادغام خواهیم كرد. و آنها آن را ارزان تر. از طرف دیگر ، سرمایه گذاران از سرمایه گذاری های بسیار فرسایش یافته دور می شوند زیرا سالها به سرمایه گذاری نیاز دارند ، زیرا این ابزارهای مالی ، ضمن تسهیل سرمایه گذاری ، “نقدینگی” سرمایه گذاری ها را افزایش می دهند.

یک کارآفرین در زمینه توسعه سرمایه اکوسیستم های نوآوری ، که خاطر نشان کرد تعداد سهام منتقل شده توسط شرکت های دولتی از طریق شبکه شرکت تعیین می شود ، گفت: “آنها برای روند کار ارزش قائل هستند. تعداد سهام هر شرکت تعیین می شود با ارزشیابی که این کمیسیون در استارتاپ ها انجام می دهد و تا حدی که سهام این شرکت ها منتقل شود ، به آنها نشان می دهد.

به گفته وی ، در ازای دریافت تعداد توکن های نوپا ، آنها می توانند کلیه خدمات مورد نیاز در زمینه نوآوری مانند مشاوره ، آموزش ، فضای کار مشترک و تبلیغات و سرمایه را به خود جلب کنند.

عباس تأکید کرد که هیچ سقف و طبقه ای برای دادن توکن به شرکت ها وجود ندارد و تعداد توکن های اختصاص یافته به شرکت ها توسط هیئت مدیره تعیین می شود.

انتهای پیام