اقتصادی

اپل برخی محصولاتش را دیگر پشتیبانی نخواهد کرد

اپل به تازگی اعلام کرد که برای حمایت از برخی از محصولات خود مانند مک بوک پرو و آی پاد لمسی به طور رسمی نزدیک پایگاه داده و شما را محدود به کنترل بیش از است.

به گزارش خبر فوری بر اساس گزارش های خبری که منتشر شده در وب سایت Apple Insider, شرکت اپل به تازگی اعلام کرد که قصد دارد برای حمایت از برخی از محصولات خود را سفارش داده و سپس آنها را منسوخ شده است.

با توجه به این خبر گزارش اپل لپ تاپ با یک اختصاص داده شده در خصوص مک بوک ایر است که در ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ میلادی به تولید قدیمی و همچنین مک بوک پرو ۱۳ اینچ سال تولید ۲۰۱۴ در این رده از دستگاه های است که در این رده از خارج از او است-و اعلام کرده است قصد دارد برای حمایت از این محصولات به محدود و متوقف شود.

علاوه بر این اپل است که در حال حاضر نسل پنجم آی پاد لمسی شما باید خود را به روز رسانی ۹ آن نیز نشده است دریافت لیست دستگاه های قدیمی و منسوخ آن اضافه شده است.

این دستگاه پخش موسیقی برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ میلادی انتشار آن را برای اولین بار معرفی شد. تا به حال حدود هشت سال پیش است که اپل پشتیبانی دریافت شده است.

با اعلام اپل این کاربر از دستگاه های مراجعه کننده به دیکر شما نمی قادر خواهد بود به عنوان در گذشته منابع و خدمات پس از فروش, سود, پشتیبانی و به روز رسانی آن ارائه شده توسط اپل به آنها را دریافت. به عبارت دیگر تنها در صورتی مشمول مالیات خدمات اپل در بخش موجود است که بدان معنی است که شرکت اپل هر گونه مسئولیت و مسئول تهیه قطعات یدکی و تعمیر و نگهداری و پشتیبانی از این محصولات برای لذت بردن از در خانه.

پایان پیام