اقتصادی

توجه به نقش معدن در توسعه پایدار ملی

بر نقش معدن در توسعه پایدار ملی متمرکز شوید

مدیر کل صندوق بیمه سرمایه گذاری معدن ضمن تأکید بر لزوم استخراج معادن برای توسعه پایدار و تولید داخلی ، گفت: “اکنون زمان آن است که صنعت در کنار بهبود سهم بخش معدن در تولید ناخالص داخلی به جایگاه مناسبی در اقتصاد کشور برسد.”

هفته اول ژوئن به دلیل تلاش فعالان صنعت معدن و صنایع معدنی ، هفته معدن از سال 1968 نامگذاری شده است. به مناسبت سالگرد معدن ، فرید دهقانی در مصاحبه با خبر فوری ، در حالی که روز معدن بود ، به آنها تبریک گفت: آنها پیشرفت کرده و شکوفا شده اند.
.
مدیر صندوق بیمه سرمایه گذاری معدن با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سال جهش تولید است ، تصریح کرد: این مسئولیت فعالان و مدیران معدن را دو چندان می کند.

وی با تأکید بر نقش معدن در تولید داخلی ، گفت: فرصت خوبی است که از مواد معدنی بالقوه ایران استفاده کنیم و جایگاه خود را در جامعه بین المللی کسب کنیم و نقش معدن را در توسعه پایدار درک کنیم و سهم معدن را در تولید افزایش دهیم. ناخالص ملی ، صنعت جایگاه شایسته خود را در اقتصاد کشور کسب کرده است.

در پایان ، دهگانی ضمن تقدیر از زحمات همه معدنچیان ، اظهار داشت: می خواهم ورود هفته معدن و همه کسانی که برای رشد و توسعه معادن ایران بویژه همکاران در صندوق بیمه فعالیت می کنند به همه فعالان این بخش تبریک می گویم. من می خواهم بیش از گذشته در فعالیت های معدن سرمایه گذاری کنم.

انتهای پیام