اخبار عمومی

لاریجانی رفت اما … – خبر فوری

هیچ کس ناقص نیست؛ به ویژه سیاستمداران در حاشیه پرتگاه ، اما در زمانی که یک نفر دیگر کاری نتواند انجام دهد ، باید مقایسه شود و در این مقایسه غیرقابل انکار ، علی لاریجانی یکی از خردمندترین ، معتدل ترین ، اخلاقی ترین و معتدل ترین افرادی است که به احکام و آداب و رسوم دینی احترام می گذارد. جامعه ایران را دوست داشت و سعی در فشار آوردن به آن داشت.

به گزارش خبر فوری ، در یادداشتی اخبار آنلاین رسول جعفریان ، روحانی و پژوهشگر تاریخ ، گفت: “دوازده سال پیش آقای لاریجانی برای اولین بار به قم آمد تا به مجلس برود.” قبل از آن ، من خودم با صادق آینه‌وند و خود سید جعفر شهیدی در بعضی از فیلمهای Sada-Azadi ، دو یا سه بار ملاقات کردم. بعد از آن ، ما رابطه ای نداشتیم.

وقتی به قم آمد ، دوستم ، آقای معراجی و یک دوست دیگرم ، آقای جعفری ، و من سعی کردم زمین را برای فعالیت های او آماده کنم. کارها خوب پیش رفت و وی برای سه دوره متوالی به مجلس و ریاست جمهوری انتخاب شد.

در دور اول نیز در کتابخانه مجلس بودم و با کمک او توانستم به نوعی کار را انجام دهم. او به هر معنی کلمه اعتماد به نفس و پشتیبان داشت.

وی در طی این دوازده سال با قم ارتباط مستقیمی داشت. بیشتر اوقات ، ما یک ساعت در خانه پدر ، جلوی سایر دوستان صحبت می کردیم و می دیدیم که او گوش می دهد. با گذشت سالها ، ارتباط او با افراد از اقشار مختلف زندگی ثابت بود. حتی با تقلیدها و دانشمندان مشهور.

وی همچنین با سی و چهل دانش آموز برجسته جلسات منظمی داشت و به سخنرانی های آنها گوش فرا می داد و از وضعیت آنها خبر می داد. مطمئناً ، یک مقام دولتی در آن سطح هرگز چنین ارتباطی با قم نداشته و هنوز هم است.

در تمام این سالها چیزی از آنها ندیده ام. فداکاری آنها به همان اندازه مردان مذهبی آشکار بود و هیچ اثری از آن برایم نمایان نبود. من می دانم که سیاستمداران به هزار و یک دلیل به ویژه به دلیل فشار مردم مسخره هستند ، اما در مورد شخص آنها ، این اشتباه را ندیده ام که خارج از عزت یک فرد مذهبی و اخلاقی باشند. .

روابط وی با مرجعین شهر توسط جناح های مختلف برقرار شده بود و از طرف دیگر همیشه در رفتار آنها فروتنی می دیدم. وی با آرامش و بدون تردید وضعیت کشور را به ویژه مشکلات اقتصادی را برای آنها توضیح داد. او هیچ وقت در کار آنها دخالت نکرد و هرگز سعی نکرد که خواننده یا چیزی به خوانندگان بدهد.

حساسیت وی به اقتصاد در سالهای اخیر بسیار بیشتر شده است و وی در اکثر فعالیتهای اقتصادی که در قم در حال انجام است ، تلاش کرده است تا تلاش کند چرخه اقتصادی شهر را آغاز کند. وی فهمید که مشکل در کشور چرخه تولید بدی است و باید اصلاح شود.

نکته دیگر این بود که او هیچ وقت زیاد درمورد دین و مذهب صحبت نمی کرد و کاملاً تقلید کننده بود و مانند رئیس دولت پیشین نبود که خود را در همه امور از جمله مذهب محتاط می دانست و از سخنان عالی اما غیر معقول استفاده می کرد. دین او عاقل بود و خیال پرداز و پیامبر و چیزهایی از این دست نبود. از این گذشته ، او دانشجو و استاد فلسفه بود و کتابهای زیادی را می خرید و می خواند و اخیراً بیش از 2،000 کتاب به کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اهدا کرد.

وی در طی سفرهای کوتاه خود در قم ، برای حل و فصل مسائل بین شهر و افراد بسیار تلاش کرد ، اما در مداخلات اساساً غیرمعمول پیروز شد یا شرکت کرد ، تا آنجا که من می دانم ، هیچ کس حرفی برای گفتن ندارد و اگر هم چنین باشد. دشمنانی که نام دین و انقلاب قم را دارند ، هرگز نتوانسته اند چنین چیزهایی را بگویند. البته دفتر آنها به نیازمندان و نیازمندان و نیازمندان کمک می کرد.

در این دوازده سال شهر قم تغییر کرد و وقتی آقای سقاییان نژاد سعی کرد قمرا را به عنوان شهردار رهبری کند ، قم رونق بیشتری پیدا کرد. با این حال ، او فاش شد و از اتهامات وی گریزی نکرد.

من در مصاحبه ای با کانال یک بسیار خوشحال شدم که پریش رسما گفت که یکی از بدترین روزهای زندگی او وقتی خبر درگذشت هاشمی را شنید. او چوب های هاشمی و روحانی را خورد. اصولاً در حالی که شما به فکر منافع کشور بودید و هیچ ارتباطی با مردم نداشتید. با این حال ، وی برای حفظ کشور ، از بورژام دفاع کرد ، حتی اگر می توانست برای حفظ شهرت خود در بین طرفداران انقلاب ، به روش دیگری عمل کند.

در قم ، علما و مربیان و مربیان و تقلیدگران همیشه به او کمک می کردند ، اما برخی از دانشمندان جوان تحت تأثیر جریاناتی که ما می شناسیم با او رفتار بدی داشتند. بدترین وضعیت چند سال پیش در حرم امام معصومه بود که کفش و آنلاین و موم انداخت. ماجرای لاریجانی با صبر و شکیبایی منتقل شد و هیچ کس مراقبت نمی کرد.

هیچ کس کامل نیست؛ به ویژه سیاستمداران در حاشیه پرتگاه ، اما در زمانی که آنها نمی توانند کار دیگری انجام دهند ، باید مقایسه شوند و در این مقایسه ، علی لاریجانی مطمئناً باهوش ترین ، اخلاقی ، اخلاقی و معتدل ترین فرد است. در حالی که او به آداب و رسوم و آیین های دینی جامعه احترام می گذارد ، او ایران را دوست داشت و سعی در تبلیغ آن داشت.

ممکن است برخی از آنها بپرسند که چرا من این روزها لاریجانی را ترک می کنم ، اما این بنده خدا ، عده ای از راه دور علیه وی و همه اعضای وی بر اساس مبنای سیاسی و طبق روش های سیاسی خود ادعاهایی را مطرح می کنند. با تأیید نزدیکی من با او ، می خواستم تأیید کنم که او به کشور خدمت می کند و او همیشه در راه رسیدن به هدف بوده و با محافظت از بورجیامیک او را از ورطه نجات بخشیده است. من این روزها حداقل چهار تقلید از شما تشکر کرده ام ، و این نشانه ارتباطی است که من ساخته ام.

… من از او خواستم که دوباره به دانشگاه برود. “امیدوارم این فرصت پیش بیاید و ما در تصویر یک معلم ببینیم.”

انتهای پیام