اخبار سلامت

مصونیت از ویروس کرونا فقط ۶ ماه طول می‌کشد

آفتاب نیوز:

در مطالعه جدید ، محققان هلندی دریافتند که مصونیت از ویروس coronavirus تنها شش ماه است که می تواند به مرور زمان دوباره آلوده شود.

به گزارش یورونیوز ، یک مطالعه توسط گروهی از دانشمندان در دانشگاه آمستردام هلند نشان داد که مصونیت انسان از کوراو ویروس معمولاً تنها شش ماه طول می کشد ، پس از آن کورون ویروس می تواند از راه های مختلفی وارد بدن انسان شود. بودن.

دانشمندان هلندی: سرکوب سیستم ایمنی بدن از تاج فقط 6 ماه به طول می انجامد

در این مطالعه ، 10 مرد بالای 35 سال ، چهار نوع کورو ویروس فصلی را آزمایش کردند تا میزان آنتی بادی های تولید شده در بدن آنها مشخص شود. این آزمایش روی مردان 27 تا 40 سال و در سن 3 یا 6 ماه انجام شد.

محققان دریافتند که ایمنی افراد نسبت به کورو ویروس نگران کننده کاهش می یابد ، و موارد تا 12 ماه پس از وقوع عفونت شایع است و میزان آنتی بادی در بدن بیمار از ماه ششم افزایش یافته است. به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی گفت: “با این حال ، به غیر از سرماخوردگی ، به نظر نمی رسد که چهار مورد امن وجود داشته باشد.” “با از دست دادن سریع ، آنتی بادی ها کوتاه می شوند.”

دانشمندان هلند همچنین می گویند اگر حفره 19 مانند سایر عفونت های کورو ویروس به موقع عمل می کردند ، می توان همین کار را برای کاهش آنتی بادی ها و مصونیت ایمنی بیان کرد.

در مورد Quaid 19 ، کاهش ایمنی و احتمال عود همان مشکلاتی است که مانع از یافتن واکسن می شود.

برخی از کشورها می خواهند برای افرادی که مصونیت خود را از ویروس تاج ندارند ، پاسپورت صادر کنند ، اما از تحقیقات جدید دانشمندان بر تصمیم دولت شک می کنند.

برخی بر این باورند که با محبت طبیعی افراد مبتلا به کورو ویروس ها و شیوع کوویدیا 19 ، سرانجام نوعی مصونیت جمعی از این بیماری به وجود می آید ، اما دانشمندان با مطالعه جدید به نتیجه دیگری رسیده اند؛ آنها می گویند از آنجا که سیستم ایمنی بدن به ویروس تاج آلوده است ، شش ماه پس از عفونت ، احتمال دستیابی به مصونیت جمعی در برابر بلایای طبیعی بسیار کم است.