اخبار سلامت

پادتن کرونا تا یک سال پس از ابتلا در بدن باقی می‌ماند

طبق مطالعه اخیر در ایالات متحده ، آنتی بادی های تاجی می توانند تا یک سال پس از بروز بیماری Covid-19 در بدن فرد باشند و قابل تشخیص باشند.

به گزارش خبر فوری ، این مطالعات نمونه خون 250 بیمار سابق Covid-19 را نشان داد و کارشناسان دریافتند که بدن همه بیماران قبلاً بستری شده در بیمارستان و 95٪ بیمارانی که به بیمارستان مراجعه نکرده اند دارای آنتی بادی تاج هستند.

پزشکان می گویند که سطح آنتی بادی در بدن با افزایش سن و شدت قرار گرفتن در معرض ویروس کرونا ارتباط دارد و افراد بالای 65 سال با بیماری شدید Covid-19 دارای سطح بالاتری از آنتی بادی هستند.

با این حال یافته های اخیر نشان می دهد افراد زیر 65 سال با انواع خفیف بیماری قادر به بهبودی بدون نیاز به بستری شدن در بیمارستان هستند زیرا سطح آنتی بادی کم و متغیر دارند.

متخصصان می گویند این واکسن در مورد افرادی که قبلاً دارای Quid-19 خفیف هستند ، محافظت بیشتری نسبت به آنتی بادی های طبیعی بدن خواهد داشت.

در مطالعه ای روی 250 بیمار ، 58 نفر قبلاً در بیمارستان بستری بودند و 192 نفر به دلیل علائم خفیف در خانه درمان شدند.

نتایج یک مطالعه جدید در مجله پزشکی medRxiv منتشر شده است.

به گزارش یورونیوز ، نتایج تحقیقات قبلی در مورد سطح آنتی بادی بیش از 30،000 شهروند در ایسلند نشان داد که سطح آنتی بادی بیماری Covid-19 در بدن بیش از 90٪ ویروس کرونا بعد از عفونت تا 4 افزایش یافته است. ماههای بعد. بدون وقفه ادامه دارد.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) به مردم هشدار داده است که باید مراقب باشند ، حتی اگر خطر ابتلا به Covid-19 کم باشد ، زیرا آنها می توانند ویروس را بدون علائم حمل کنند. این برای افراد دیگر است.

انتهای پیام