اقتصادی

خسارت کشاورزان کردستانی از کرونا احصا می‌شود

خبر فوری / کردستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: طبق دستورالعمل جدید معاون رئیس جمهور در امور اقتصادی ، خسارت وارد شده به واحدهای کشاورزی آسیب دیده با توجه به شیوع تاج آسیب دیده محاسبه می شود.

محمد فرید اسپاری اظهار داشت: به دنبال ابلاغیه جدید از طرف معاون رئیس جمهور در امور اقتصادی ، دستورالعمل های لازم در مورد مشخصات دسته بندی های مشاغل مبتلا به بیماری کرون به وزارتخانه های مختلف از جمله وزارت جهاد کشاورزی داده شده است.

وی اضافه کرد: براساس این دستورالعمل ، یک کارگروه برای بررسی و رسیدگی به پیامدهای احتمالی اقتصادی شیوع کروناویروس در هفت منطقه کشاورزی در مناطقی که به شدت از بیماری عروق کرونا قلب رنج می برند اضافه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: این دسته ها شامل واحدهای آهنگر و آهنگر ، تولید گلخانه برای گیاهان و محصولات تابستانی و مراکز تهیه و تولید گل و گیاهان زینتی است. در همین راستا ، سازمان جهاد کشاورزی استان.

به گزارش خبر فوری ، با استناد به روابط عمومی با سازمان جهاد کشاورزی استان ، وی افزود: کمک های برنامه ریزی شده دولت فقط برای بخش های غیردولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای جبران خسارات وارده به واحدهای تولیدی و خدماتی متاثر از شیوع ویروس کرونا است. .

انتهای پیام