اقتصادی

آغاز ثبت نام واحدهای متضرر بخش کشاورزی در سامانه کارا

خبر فوری / کردستان معاون وزیر برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد: واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی تحت تأثیر تاج مجبورند برای دریافت تسهیلات در یک سیستم کارآمد ثبت نام کنند.

خلیل فالحگاری با بیان اینکه ظهور کورو ویروس آغاز ثبت نام در سیستم مؤثر قربانیان در بخش کشاورزی است اظهار داشت: دارندگان شرکتها و واحدهای تولیدی در بخش کشاورزی استان که تحت تأثیر کروناویروس قرار گرفته اند و خواستار تسهیلات هستند. 6 آگوست 1999 برای ثبت نام مؤثر در سیستم.

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان ، این موارد را تعیین کرد: شاغل در واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و 12 میلیون تومان برای هر واحد بیمه و واحدهای بیمه نشده. با 12 درصد سود 6 میلیون تومان برای تسهیلات پرداخت می شود.

معاون وزیر برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان با تأکید بر اینکه روند پرداخت این تسهیلات شتاب دارد و یادآور شد: برای بهره مندی از این تسهیلات ، متقاضیان بخش کشاورزی باید برای ثبت نام مؤثر با اداره جهاد کشاورزی استان تماس بگیرند.

گفتنی است ، امروز ، 28 مرداد ، جلوی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی و نماینده واحدهای تخصصی ، جلسه‌ای برای بررسی آثار و تأثیرات بیماری قلبی در بخش کشاورزی برگزار شد.

انتهای پیام