اخبار جامعه

رکورد جدید مکزیک در تعداد قربانیان روزانه کرونا

وزارت بهداشت مکزیک روز چهارشنبه اعلام کرد که تعداد قربانیان جدید ویروس کرونا در ایالات متحده برای اولین بار از مکزیک فراتر رفته و رکورد جدیدی از کشته شدن 1.092 را تعیین کرده است.

به گزارش خبر فوری ، در هفته‌های اخیر ، آمریکای لاتین به یکی از مهمترین شیوع بیماری کورو ویروس در جهان تبدیل شده است. برزیل ، آسیب دیده ترین کشور منطقه ، روز چهارشنبه رکورد قربانیان بیماری Quoid-19 را شکست.

دولت مکزیک پیش از این اعلام کرده بود که این بیماری همه گیر در اوایل ماه می به اوج خود می رسد و فشار ایالات متحده مجدداً صنعت گسترده اتومبیل سازی را پشتیبانی می کند که از طریق زنجیره تأمین میلیارد ها دلار حمایت می کند.

با این حال ، برنامه هایی برای تعلیق در این هفته انتظار می رود که تعداد پرونده های جدید کاهش نیافته است.

در مکزیک روز چهارشنبه 1312 عفونت جدید ثبت شد که 1.092 مرگ و میر جدید و بیشتر از 501 مورد قبلی مضاعف بود.

در حال حاضر ، تعداد مبتلایان به بیماری Quaid-19 در مکزیک 101238 نفر است که با 11 هزار و 2729 قربانی هفتمین کشور در کورونا است.

دولت مکزیک از این واقعیت انتقاد کرده است که تعداد افرادی که مظنون به داشتن تاج هستند ، یک تست خیلی کوچک است ، به احتمال زیاد تعداد قربانیان بسیار بیشتر از آمارهای رسمی است. شکل گرفته است. مطالعات رویترز نشان داده است که تعداد قربانیان تاج مکزیک 2.5 برابر بیشتر از آمارهای رسمی دولت است. دولت مکزیک پیش از این اذعان کرده بود که تعداد واقعی کشته ها بیشتر از آمارهای رسمی است.

مکزیک با جمعیتی کمتر از یک سوم از جمعیت ، در مراحل اولیه بیماری همه گیر کورون ویروس قرار دارد و دولت این کشور تشخیص داده است که شمار تلفات در مکزیک می تواند به 30 هزار نفر برسد. فراتر از آن.

به گزارش رویترز ، داده های دولت آمریكا نشان می دهد كه تلفات ناشی از بیماری كووید 19 در روز چهارشنبه در ایالات متحده ، 1.045 نفر بوده است.

انتهای پیام