اخبار جامعه

افزایش تلفات کرونا در کادر درمانی مکزیک به دلیل کمبود تجهیزات محافظتی

در میان تعداد مبتلایان به بیماری قلبی و کمبود شدید تجهیزات محافظتی در برابر این بیماری ، راهپیمایی های اعتراضی در بین پزشکان مکزیکی رخ داده است.

به گزارش خبر فوری ، داده های دولت نشان می دهد که پزشکان مکزیک یک چهارم مبتلایان به کوووی 19 را در این کشور تشکیل می دهند که این بالاترین میزان بیماری قلبی عروق ویروس کرونا در بین کارگران پزشکی در جهان است. این خطر با کمبود تجهیزات محافظ شخصی بیشتر می شود.

درمجموع ، 87.512 نفر تاکنون در مکزیک به Quaid-19 آلوده شده اند که از این تعداد 9،779 نفر درگذشت. این کشور در حال حاضر از نظر تعداد بیماران و هشتمین تعداد قربانیان جهان در رتبه 15 جهان قرار دارد.

مکزیکوسیتی و ایالت های اطراف آن 40٪ قربانیان این کشور را تشکیل می دهند.

میزان بروز و مرگ و میر Quaid-19 در آمریکای لاتین روندی صعودی دارد و این منطقه به همراه ایالات متحده به قطب جدیدی برای تیپ های تاج در سراسر جهان تبدیل شده است.

کارگران درجه یک تاج برای ادعای وضعیت فعلی به خیابانهای پایتخت مکزیکو سیتی رفته اند و یک راهپیمایی ملی برای فردا (دوشنبه) برنامه ریزی شده است.

بسیاری از کارمندان بیمارستان هنگام وقوع بیماری همه گیر کرونا به دلیل عدم آلودگی به تجهیزات محافظ به خانه بازگشتند. به همین دلیل است که بسیاری از آنها برای محافظت از خانواده خود از تاج در بیمارستان ها یا اتاق های هتل بوده اند.

موسسه ملی بیماریهای تنفسی مکزیک که هفته گذشته در شرایط بسیار مطلوبی است ، گفت: 49 نفر از کارکنان بیمارستان های کرونا با این بیماری منقبض شده اند و 54 نفر دیگر نیز این بیماری را در جامعه منقبض کرده اند که دو نفر از آنها درگذشت. کم شده.

طبق اعلام این موسسه ، نقص در تجهیزات حفاظتی باعث شده است كه پزشكان به جای پوشیدن آنها ، لباس و ماسك را دور بیندازند. در بیانیه کارمندان پزشکی مکزیک همچنین آمده است که ماسک N95 باید برای کل دور مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از این ماسک ها در بین پزشکان این کشور نیز دیده شده است.

به نقل از رویترز ، مکزیک علاوه بر کمبود تجهیزات ، با کمبود کارمندان بهداشت نیز دست و پنجه نرم می کند. دولت گفت که برای مقابله با بحران فعلی به 6،600 پزشک و 23000 پرستار احتیاج دارد. آمار کشته شدگان با کشته شدن 11 هزار و 394 نفر و کشته شدن 149 عضو در کشور تا 17 مه بیشتر شده است.

انتهای پیام