اخبار جامعه

نظارت جدی بر قیمت کالاهای اساسی در پایان سال/ با اخلال‌گران بازار برخورد می‌شود

سرپرست معاونت امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور خواستار نظارت بر قیمت کالاها تا پایان سال شد و گفت: تمام توان خود را برای جلوگیری از کمبود و گران فروشی کالاها به کار می گیریم.

به گزارش خبر فوری، محسن کوشش تبار روز چهارشنبه در نشست مشترک کارگروه تنظیم بازار استان های تهران و البرز در وزارت کشور، افزود: و گران نفروشید.

جهاد کشاورزی بر لزوم اقدام هماهنگ فوری با وزارت جهاد کشاورزی برای تامین نهاده های تولیدی واحدهای دام و طیور تاکید کرد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور همچنین در خصوص اقدامات و هماهنگی های لازم برای عرضه مستقیم میوه از طریق میادین ثابت، موقت و میوه و تره بار مناطق تاریخی تصریح کرد: انجام دهید.

نکته دیگری که با تلاش پاییزی در این نشست مورد توجه قرار گرفت، کنار گذاشتن پارتی بازی در تولید کالاهای اساسی بود.

وی همچنین استفاده همه جانبه تشکل های صنعت، معدن و تجارت، اتاق های بازرگانی و اصناف، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، تعزیرات حکومتی و اختیارات نظارتی و بازرسی بازرسان بسیج را برای کنترل قیمت ها، جلوگیری از ازدحام و خروج از شبکه را خواستار شد. عرضه. .

معاون امور اقتصادی و توسعه ارضی وزارت کشور با اشاره به ابلاغیه اخیر رئیس قوه قضائیه مبنی بر همکاری با دادستان های استان و انجام اقدامات قانونی لازم، تصریح کرد:

وی خواستار تشکیل جلسات مستمر کارگروه تنظیم بازار استان و کمیته اقدام مشترک تا پایان سال شد و گفت: برنامه ریزی برای نگهداری، تامین و توزیع کالاهای اساسی و نظارت مستمر بر کالاهای اساسی ضروری است. در استان.”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی ذیربط برای تسهیل و تسریع در روند ارسال کالاهای اساسی تا پایان سال ضروری است.

انتهای پیام/