اقتصادی

دردسر یک اپلیکیشن برای خریداران سهام دولتی

با مشاهده مشکل پرداخت سهام دولت از حساب برخی از آنها ، کسانی که درخواست خرید از طریق بانک ها و دلالان را انجام داده و مشکل بدهی در حساب ها را متحمل شده اند ، به بانک و کارگزاری آنها رفتند و مبلغ را پس دادند. آنها گرفته اند با این حال ، نقش کسانی که سهام دولت را از طریق برنامه “برنامه” خریداری کرده اند مشخص نیست و آنها نمی دانند برای پس گرفتن پول چه باید بکنند!

به گزارش خبر فوری ، دولت سهم سه بیمه از بانک در صندوق اول ، بیمه ملت ، صادرات وتجارت و البرز و اوراق بهادار امین را از سه بانک دریافت کرد و به متقاضیان این امکان را داد که این نوع سهام را از طرق مختلف مانند بانک ، کارگزاری یا درخواست پرداخت بانکی خریداری کنند. اقدام به.

پس از ثبت نام و ثبت نام برای خرید اولین صندوق ETF ، برخی از مردم از خبر فوری در مورد سوءاستفاده از خرید سهام دولت شکایت کردند. معاون وزیر اقتصاد توضیح داد که این پول با صندوق نبوده و به بانک ها برگردانده شده است. ؛ بنابراین ، کسانی که از طریق بانک اقدام به خرید سهام دولتی کرده و دارای اضافه بار هستند باید به بانک مراجعه کرده و درخواست بازگرداندن آن را بدهند.

همچنین طبق گفته معمارنژاد ، مشکلی که مردم از طریق کارگزاری دولتی خریداری کرده اند و افرادی که با این مشکل روبرو هستند نیز باید به کارگزاری مراجعه کنند.

در میان برخی از خریداران سهام دولتی ، زیرا ویروس تاج منفجر شده و بازدیدهای از بانک های رو در رو را کاهش داده است ، شرایطی برای آنها ایجاد شده است تا متقاضیان آن هزینه بتوانند از طریق برنامه پرداخت “Ap” خریداری کنند. خریداران دیگر با مشکل هزینه زیاد مواجه بودند.

در پی این مسئله ، پیگیری های خبر فوری از وزارت اقتصاد و بانکداری وزارت اقتصاد بدون جواب گذشت و مشخص نیست که آیا پول جمع شده توسط افرادی که سهام دولت را خریداری کرده اند استفاده خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام